Hello baskamrater!
Behöver avyttra några basar för ett inköp av en annan bas.
Epiphone thunderbird..SÅLD
Fender Squire Precision Special.. Femma med Jazzbas mickar, bra budgetbas.. tror de ligger runt 3500 nya.. Har haft den mestadels hemma som övningsbas även ett case i ormskinn ingår. Visst slitage finns, se bilderna. 2500:- BEHÅLLER.
Köpare betalar frakt.
Basarna finns i Örnsköldsvik, Västernorrland.
Då detta är ett kanonbra pris så prutar jag tyvärr inte så var vänlig att respektera det.
Senast redigerad av posedin den sön 25 jan 2009, 14:42, redigerad totalt 7 gång.
Tjena!
Antagligen är T-birden såld men jag noterade att du hade monterat fästet för remmen till halsen på basen. Fixade det den där jobbiga framvikten?
tomiko skrev:Tjena!
Antagligen är T-birden såld men jag noterade att du hade monterat fästet för remmen till halsen på basen. Fixade det den där jobbiga framvikten?
jajamensan.. Om du placerar skruven där så hänger basen nästintill perfekt!
+1
Nästan så att man är sugen, trots att man redan har en.
+1
Nästan så att man är sugen, trots att man redan har en.
eller så går du till östmans och testar femman... it´s hanging on the wall.. Du behöver den!!
posedin skrev:eller så går du till östmans och testar femman... it´s hanging on the wall.. Du behöver den!!
Jag skulle inte gråta blod om jag hade den om man säger så. Men jag har varken plats för eller behov av en till femma. Men den ÄR ju så skön att lira på!
posedin skrev:eller så går du till östmans och testar femman... it´s hanging on the wall.. Du behöver den!!
Jag skulle inte gråta blod om jag hade den om man säger så. Men jag har varken plats för eller behov av en till femma. Men den ÄR ju så skön att lira på!
Behov och behov.. den som har flest basar vinner vet du väl!?