Vintage Gibson EB0 (Blocket content)
- Rix
- Hedersmedlem
- Kontakt:
- GurraG
- Medlem++
Grattis Linus!
When in doubt, LÄS PÅ! -Chriller
Ja, jag har en keps som det står "besserwisser" på.
www.myspace.com/parisdakarmusic
Ja, jag har en keps som det står "besserwisser" på.
www.myspace.com/parisdakarmusic
- Mr Spock
- Medlem++
Grattis Linus!!!!
Kanonhäftigt: ser fram emot bilder/recension (inte minst en jämförelse m Epiphone, eftersom du har erfarenhet av dessa.)
Skitkul.
Innebär väl också att jag strax kan lägga ett skambud på min kära Bronco/Mustang, va...? *S*
Kanonhäftigt: ser fram emot bilder/recension (inte minst en jämförelse m Epiphone, eftersom du har erfarenhet av dessa.)
Skitkul.
Innebär väl också att jag strax kan lägga ett skambud på min kära Bronco/Mustang, va...? *S*
Våga vägra 34":
Squier Jaguar SS BBQV Custom | Gretsch Junior Jet
Sexsträngat:
Fender Telecaster MIA | Gibson Les Paul Melodymaker
Sexsträngat:
- Mr Spock
- Medlem++
- Punkster
- Medlem+++
Vill ju såklart helst inte det, men det kan bli aktuellt. Måste antagligen sälja nåt, och det känns inte peppat med Woodon eller P-basen. Och så ligger ju Mustangen nära till hands. Isf har du såklart första tjingMr Spock skrev:Innebär väl också att jag strax kan lägga ett skambud på min kära Bronco/Mustang, va...? *S*

/Linus
- Mr Spock
- Medlem++
Vi kan väl hålla kontakten i frågan - om 4 dagar och sisådär 5 timmar vet jag med säkerhet om vi kan diskutera affär, eller om pengarna gått åt till något annat...*ler hemlighetsfull*Punkster skrev:Vill ju såklart helst inte det, men det kan bli aktuellt. Måste antagligen sälja nåt, och det känns inte peppat med Woodon eller P-basen. Och så ligger ju Mustangen nära till hands. Isf har du såklart första tjingMr Spock skrev:Innebär väl också att jag strax kan lägga ett skambud på min kära Bronco/Mustang, va...? *S*
Våga vägra 34":
Sexsträngat:
Sexsträngat:
- Punkster
- Medlem+++
Haha, absolut. Är det något jag behöver känna till?Mr Spock skrev:Vi kan väl hålla kontakten i frågan - om 4 dagar och sisådär 5 timmar vet jag med säkerhet om vi kan diskutera affär, eller om pengarna gått åt till något annat...*ler hemlighetsfull*Punkster skrev:Vill ju såklart helst inte det, men det kan bli aktuellt. Måste antagligen sälja nåt, och det känns inte peppat med Woodon eller P-basen. Och så ligger ju Mustangen nära till hands. Isf har du såklart första tjingMr Spock skrev:Innebär väl också att jag strax kan lägga ett skambud på min kära Bronco/Mustang, va...? *S*

/Linus
- Mr Spock
- Medlem++
Hehe...jag kan pm:a dig i all hemlighet, så får du se vad det rör sig om...men säg inget.Punkster skrev:Haha, absolut. Är det något jag behöver känna till?Mr Spock skrev:Vi kan väl hålla kontakten i frågan - om 4 dagar och sisådär 5 timmar vet jag med säkerhet om vi kan diskutera affär, eller om pengarna gått åt till något annat...*ler hemlighetsfull*Punkster skrev:Vill ju såklart helst inte det, men det kan bli aktuellt. Måste antagligen sälja nåt, och det känns inte peppat med Woodon eller P-basen. Och så ligger ju Mustangen nära till hands. Isf har du såklart första tjingMr Spock skrev:Innebär väl också att jag strax kan lägga ett skambud på min kära Bronco/Mustang, va...? *S*
Och sälj inte Broncotangen ännu, är du snäll...
Våga vägra 34":
Sexsträngat:
Sexsträngat:
- Mr Spock
- Medlem++
- Mr Spock
- Medlem++
- Mr Spock
- Medlem++
- Rix
- Hedersmedlem
- Kontakt:
- blackparkas
- Medlem++++
- Punkster
- Medlem+++
- blackparkas
- Medlem++++
Äh, kosta på den en Bussgods!
Kostar ju bara ett par hundra och du borde få den rätt snabbt från Götet till Örebro!
Kostar ju bara ett par hundra och du borde få den rätt snabbt från Götet till Örebro!
Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
- Mr Spock
- Medlem++
Hehe...Linus och jag hade en aaaning strul med Bussgods på sträckan Karlshamn - Örebro. Vad tog det, Punkster? En vecka? 10 dagar?
Med undantag för denna "incident" är Bussgods I M O både prisvärt och pålitligt.
Med undantag för denna "incident" är Bussgods I M O både prisvärt och pålitligt.
Våga vägra 34":
Sexsträngat:
Sexsträngat:
- anli
- VIP medlem
Nej så enkelt slipper man nog inte in! Äkta vara antar jag.olja2 skrev:Tror fan att jag ska bygga mej en EB så att man får vara med i denna exklusiva klubb!
Men bygg gärna en!
Själv har jag en dröm om att få knåpa ihop en EB-1:a.
Finaste mahogny med stativ och allt!!!
Kanske nästa projekt....

TECHNICIÄNS ÖF SPÅCE SHIP EÅRTH THIS IS YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEA̋D