Exakt och alla andra som sa när jag sålde min svarta att OM det hade vart en gräddvit, vit, butterscotch och allt vad ni kallade den där färgen, KÖP nu då
Exakt och alla andra som sa när jag sålde min svarta att OM det hade vart en gräddvit, vit, butterscotch och allt vad ni kallade den där färgen, KÖP nu då
FreCKo skrev:Behöver du bekosta marussdscshcshcshyken?
Har du fått den än förresten?
Jo. Det skulle ju behöva fyllas på i skattkistan! Egentligen hade jag velat ha kvar den men sex basar är några för mycket.
Jag har inte fått Marusschzyschycshken än, den skickdes igår så den kommer nog imorgon!
Jag anar att Highfidelity har srabbats av pratabas-febern!!!!
Hahaha!!! Helt sant! Livsfarligt forum det här, reggade mig i oktober och har hunnit handla fyra gånger och sälja en! Innan PB visste jag inte vad GAS var..
Jag anar att Highfidelity har srabbats av pratabas-febern!!!!
Hahaha!!! Helt sant! Livsfarligt forum det här, reggade mig i oktober och har hunnit handla fyra gånger och sälja en! Innan PB visste jag inte vad GAS var..
På mindre en ett år har jag:
Sålt 4 basar och köpt 9.
Köpt 1st Bassman 100, 1st JCM800 med 2st JCM800-lådor, 1 st Ashdown FiveFiftheen.
Välkommen i klubben.
Sålt 4 basar och köpt 9.
Köpt 1st Bassman 100, 1st JCM800 med 2st JCM800-lådor, 1 st Ashdown FiveFiftheen.
Välkommen i klubben.
Oh my! vad skulle HON säga då? (Alltså den där kvinnofiguren som jag delar hem med...)
Sålt 4 basar och köpt 9.
Välkommen i klubben.
Oh my! vad skulle HON säga då? (Alltså den där kvinnofiguren som jag delar hem med...)
De vänjer sig. Sen kan man köpa basar i samma färger så ser de ingen skillnad !