Är det någon här som prenumererar på Bass Player Magazine? Fyllde i ett formulär på deras hemsida, dom drog pengar från mitt konto och skickade ett mail där dom tackade för prenumerationen och skrev att det första numret skulle skickas den 12/12 -08. Jag har fortfarande inte fått någon tidning. Skickade ett mail och frågade om detta för ca 2 veckor sen. Inget svar. Har skickat ett till mail idag, lite syrligare i tonen, och frågat varför dom inte svarar på mail eller har skickat någon tidning.
Är det någon här som prenumererar på den här tidningen? Har det funkat bra, eller brukar det strula? Har någon varit i kontakt med dom, brukar dom svara på mail? Börjar bli både lite småsur och fundersam...
Edit: Fick just ett mail där dom tackade för min fråga och lovade ett personligt svar inom 72 timmar. Får se vad dom händer...
Bass Player Magazine-prenumeration?
- Punkster
- Medlem+++
-
- VIP medlem
Re: Bass Player Magazine-prenumeration?
Inga problem för min del. Observera att man kan när man inleder sin prenumeration välja från vilket nummer man vill att den ska börja. Har du valt nästa nummer så får du vänta tills januari/februarinumret kommer.Punkster skrev:Är det någon här som prenumererar på Bass Player Magazine? Fyllde i ett formulär på deras hemsida, dom drog pengar från mitt konto och skickade ett mail där dom tackade för prenumerationen och skrev att det första numret skulle skickas den 12/12 -08. Jag har fortfarande inte fått någon tidning. Skickade ett mail och frågade om detta för ca 2 veckor sen. Inget svar. Har skickat ett till mail idag, lite syrligare i tonen, och frågat varför dom inte svarar på mail eller har skickat någon tidning.
Är det någon här som prenumererar på den här tidningen? Har det funkat bra, eller brukar det strula? Har någon varit i kontakt med dom, brukar dom svara på mail? Börjar bli både lite småsur och fundersam...
Edit: Fick just ett mail där dom tackade för min fråga och lovade ett personligt svar inom 72 timmar. Får se vad dom händer...
- Rix
- Hedersmedlem
- Kontakt:
- Punkster
- Medlem+++
Re: Bass Player Magazine-prenumeration?
Det här är mailet jag fick när jag tecknade prenumerationen. Som jag förstår det så borde det första numret kommit nån gång i mitten på december. Tycker det är lite skumt att jag inte har fått något svar på mina mail heller. Nåväl, får väl fortsätta att skicka om det inte löser sig.Matte skrev:Inga problem för min del. Observera att man kan när man inleder sin prenumeration välja från vilket nummer man vill att den ska börja. Har du valt nästa nummer så får du vänta tills januari/februarinumret kommer.
-----------------
Subscription order submitted at: 11/24/2008 8:36:55 AM
We have received your subscription to
Bass Player Magazine. Thank you!
Your Order ID number is: 19****5. Please use this
number if there is a problem with your order.
As a confirmation of your subscription,
here is the information we recorded:
LINUS KARLSSON
GRANRISVAGEN 3D
OREBRO, 70235
SWEDEN
Term: 12 Issues
Total amount: $43.99
Credit Card: Visa 3***7
Credit Card Expiration: 12/2011
Please e-mail us
at mailto:BassPlayer@pcspublink.com if you have any