Sprang på EBIII Idag. Snickrad i JApan 1978.
Eftersom lefty är ovanliga kanske någon av er är intresserad.
Jag kommer inte att ta hem den till Sverige om det inte är någon som vill det. Priset landar på 6500kr inklusive allt. Betalning sköts via Paypal.
PM'a vid intresse. Och snabbt innan någon annan köper den
Fler bilder finns.
davidpetersson skrev:PB57/LH. alltså inte USA mick.
Men min lefty jazzbas är en JB75-US/LH. Den är ju lite dyrare än "precisionen" så man kanske skulle kunna få till nån bra deal?
Lite avigt (ha ha) att ta en lefty i inbyte.
Inget man säljer så lätt direkt tyvärr.
Vi får väl fundera på det en stund. Hittade bara PB-62 för tillfället.
Javisst, fundera på det om det vore intressant. Har tröttnat på min Jazz och skulle vilja prova en P-bas. Har nya flatwounds på den, både ett svart och ett vitt plektrumskydd och en mick-kåpa till basen. Behöver även cash till stärkar inköp. Det är ju ett h-vete att vara vänsterhänt ibland alltså. Hade det inte vart för att vänsterhänta får fler tjejer än högerhänta hade jag bytt direkt
davidpetersson skrev:Javisst, fundera på det om det vore intressant. Har tröttnat på min Jazz och skulle vilja prova en P-bas. Har nya flatwounds på den, både ett svart och ett vitt plektrumskydd och en mick-kåpa till basen. Behöver även cash till stärkar inköp. Det är ju ett h-vete att vara vänsterhänt ibland alltså. Hade det inte vart för att vänsterhänta får fler tjejer än högerhänta hade jag bytt direkt
Kan nog sälja en billigt annars. Som en hygglotjänst bara för att du är lefty. Är rosewood bräda helt fel då?