Piano skänkes!
- Geddan
- VIP medlem
Piano skänkes!
Sambon har en kund som flaggat för att han vill att ngn kommer och hämtar hans piano.
Han har givetvis sina egna krokar ute oxå, men om ngn vill ha ett gratis piano mot att frakta bort det omgående,
så hojta till fort.
Pianot står i Örebro.
Han har givetvis sina egna krokar ute oxå, men om ngn vill ha ett gratis piano mot att frakta bort det omgående,
så hojta till fort.
Pianot står i Örebro.
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
- Jan Hellman
- Valle
- VIP medlem
- Mike
- The Transporter
- Dramo
- VIP medlem
Köpte min elorgel för 250 spänn. Sämsta köpet jag någonsin gjort tror jag. När jag väl hittat en bil stor nog att köra hem den, och har betalt för den och allt, så får man ett sms där det står något i stil med "Du, jag tror att det kanske är fel på volympedalen, och några tangenter är stumma." Jaha... Men jag var faktiskt för lat för att köra tillbaka den så nu är den här hemma och tar plats. Den är inte så kul som jag trodde.Valle skrev:Elorglar brukar va ännu lättare att hitta, och 99% är skit. Jag sitter och väntar på att nån ska ge bort sin hammond, men icke...
- Valle
- VIP medlem
En B3a, det vore nått, annars går ett Rhodes bra också. Visst finns det grejer att hitta men sällan där man bor och till ett pris som passar plånboken, klaviatur har ju ingen jätte hög prioritet.MikeO skrev:Men det säljs ju massor av Hammond till vrakpriser.Valle skrev:Elorglar brukar va ännu lättare att hitta, och 99% är skit. Jag sitter och väntar på att nån ska ge bort sin hammond, men icke...
Fast jag antar att du vill ha en B3:a eller nån ut 100-serien
- Punkster
- Medlem+++
Re: Piano skänkes!
fan att jag inte har dragkrok på bilenGeddy_Lee skrev:Sambon har en kund som flaggat för att han vill att ngn kommer och hämtar hans piano.
så hojta till fort.
Pianot står i Örebro.

/Linus
- Punkster
- Medlem+++
- Valle
- VIP medlem
- BBQV
- Forumvärd
- Klopper
- Hedersmedlem
Vem f*n är Grönlund?BarbequeVillage skrev:Vet Grönlund om det?Valle skrev:Tyvärr men jag spelar endast på Grönlunds orglar...![]()
Syssling till Nisse Hult?

"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!

Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
- BBQV
- Forumvärd
-
- VIP medlem
- Valle
- VIP medlem
Grönlunds orgelbyggeri i Lule, grymma orglar gör dom.Klopper skrev:Vem f*n är Grönlund?BarbequeVillage skrev:Vet Grönlund om det?Valle skrev:Tyvärr men jag spelar endast på Grönlunds orglar...![]()
Syssling till Nisse Hult?
http://www.gronlunds-orgelbyggeri.se/
- funkys**t
- Medlem++
- Kontakt:
Fasen.. Jag vill ju ha ett piano...
"Oh my god it's the funkys**t!"
Fender Precision-79, Fender JV-83, Fender CS P-59, Mesa
http://davidsodergrenshotfive.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://davidsodergrenshotfive.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
- funkys**t
- Medlem++
- Kontakt:
MikeO skrev:Ingen bild, inget piano.
"Oh my god it's the funkys**t!"
- Nick
- VIP medlem
- Kontakt:
Min första tanke var: "Tufft att han känner till Grönlunds!"Valle skrev:Tyvärr men jag spelar endast på Grönlunds orglar...![]()
Sedan upptäckte jag att du var från Lule. Då var det inte lika coolt längre

Angående elorglar så köpte jag en yamaha för 200 kr förra hösten. Bra skick, snygg möbel(ingen pizzaspade dock) och rolig att leka med.
- Valle
- VIP medlem
Anledningen till att jag känner till Grönlinds är inte att jag bor i Lule utan att jag genomfört ett arbetsplattsutformningsprojekt på företaget för nått år sedan i en ergonomikurs. Dom bygger riktigt feta orglar och allt för hand. Det ett av få företag jag besökt som jag blivit riktigt imponerad av.Nick skrev:Min första tanke var: "Tufft att han känner till Grönlunds!"Valle skrev:Tyvärr men jag spelar endast på Grönlunds orglar...![]()
![]()
Angående elorglar så köpte jag en yamaha för 200 kr förra hösten. Bra skick, snygg möbel(ingen pizzaspade dock) och rolig att leka med.
- Nick
- VIP medlem
- Kontakt:
Då blev det lite coolt igenValle skrev:Anledningen till att jag känner till Grönlinds är inte att jag bor i Lule utan att jag genomfört ett arbetsplattsutformningsprojekt på företaget för nått år sedan i en ergonomikurs. Dom bygger riktigt feta orglar och allt för hand. Det ett av få företag jag besökt som jag blivit riktigt imponerad av.Nick skrev:Min första tanke var: "Tufft att han känner till Grönlunds!"Valle skrev:Tyvärr men jag spelar endast på Grönlunds orglar...![]()
![]()

Har inte varit där själv, men har en del kompisar(kantorer, inte så förvånade kanske