Å, jag hade en ATK ett tag. Verkligt härlig mick! Stallet ger bra med sustain också. Bra köp, om man vill ha fett ljud. Garanterat tuffare utseende utan plektrumskydd, för de som tycker den ser för Fender/vintage ut på bilden.
Basar: Två rosa, en ihålig gulrödsvart, en lång bakvänd svartbrun, en kort röd. Förstärkare: En stor blåsvart
Le Contrebasse skrev:Se där, vad blir det för nytt Bengt?
Den där Bongon har jag lirat på åtskilliga lunchraster när den hängde nere i lund, en sann player.
Jag vet inte riktigt, den som får mest speltid nu är faktiskt den femsträngade MM-kopian som jag köpte av tks, ev lägger jag lite pengar på den och får den precis som jag vill ha den med en mick i halsposition också. Eller så åker jag upp och testar ingo's clover, men det är inte lönt att planera för mycket förrän jag har cash.
man får vara glad att man får vara tacksam Medlem av PrataBas gubbklubb 40++
hade jag inte suttit med lite nplånbok och varit spå pass nöjd med min 5a hade jag no gknpit den där. hoppas du inte får den såld förrän jag har mer pengar:P
jodå den borde gå iväg rätt fort, det är riktigt sköna basar med fläskigt ljud ju.
Bumpar denna, ATK'n har känt sig ensam ett tag nu eftersom husse inte använder den så mycket. Säljes eller ev bytes om nåt intressant objekt dyker upp.
man får vara glad att man får vara tacksam Medlem av PrataBas gubbklubb 40++