Varför inte berätta hur lotteriet går till så att man vet vilka förutsättningar det är....
Jajemen!
Det ska väl gå till så att först dras för ena sen efter det dras andra, more or less.
Jag har inte sovit inatt så jag är lite virrig just nu, men till dragningen kommer också en liten BarbequeVillage-biografi som kommer bli awesome.
Varför inte berätta hur lotteriet går till så att man vet vilka förutsättningar det är....
Jajemen!
Det ska väl gå till så att först dras för ena sen efter det dras andra, more or less.
Jag har inte sovit inatt så jag är lite virrig just nu, men till dragningen kommer också en liten BarbequeVillage-biografi som kommer bli awesome.
Ok... helt normal dragning alltså?
Men "Chans att vinna båda basarna" förbryllade mig lite....
Stoppar man ner vinnarlotten igen då eller och så kan man vinna 2 ggr på samma lott?
Jajemen!
Ok... helt normal dragning alltså?
Men "Chans att vinna båda basarna" förbryllade mig lite....
Stoppar man ner vinnarlotten igen då eller och så kan man vinna 2 ggr på samma lott?
90 lotter i en mössa, Knedy drar en vinnare och lägger ner lotten igen, skakar om mössan och drar en vinnare till. Alla har chansen att vinna båda basarna.
"If you reach perfection your standards are too low."
pr33d skrev:Valfri lott till mig. Plus en förklaring vem jag betalar och hur jag går tillväga. Har ej deltagit förr
r0ddan skrev:Jag tar gärna en lott. Hur gör man rent praktiskt, får man ett kontonummer eller?
Så här brukar baslotterierna fungera!
När alla lotterna är paxade, så får samtliga deltagare ett pm med betalnings info. När alla har pyntat, så ordar Knedy en fantastisk dragning! Dragningen läggs upp på youtube. Knedy brukar posta länken i den aktuella lottotråden, men brukar även skriva en ny tråd.