hej, rickard heter jag och är 19 år! har börjat få upp intresset igen för det här med bas, trots att jag inte var så duktig när det begav sej! var väl 15 när jag började med bas! spelade något år och sen gick jag över till elgitarr. nu har man fått upp intresset igen med basen har dock ingen på g, utan det tänkte jag lösa med mina egna händer! studerade till möbelsnickare på gymnasiet och hade som projektarbete att göra en elgitarr, blev dock inte klar och kommer slutföra det nu till våren! och efter den så blir det nog en bas som ligger på lut i nästa projekt. har eventuella planer på att i framtiden när man har nån form av verkstad och en smula erfarenhet så ska man väl ha lite gitarr/basbygge på amatörnivå.
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Välkommen. Du kommer säkert att hitta en massa kompetens att fråga till råds här, både vad gäller spelteknik och basbyggteknik och annat.
http://www.myspace.com/stefanmarkebo" onclick="window.open(this.href);return false;
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+ (till och med 50+)
smarkebo på Skype
tackar! har nog inte så svårt att göra det, mest att jag skulle behöva en ritning över en warwick corvette(nån som har?) sen brukar det mesta flyta på
kan ge lite bilder på mitt bygge så länge, så får ni titta på det tills vidare ^^ dock inte alla bilder! ligger några längre bak, men det bli enklast att börja här tycker jag! vill ni se allt från början så gå bara längre bak.
musiknörd skrev:hej, rickard heter jag och är 915 år! ...projektarbete är att göra en elgitarr, blev dock inte klar och kommer lutfösa det nu till åren! Efter den så blir det nog en inte bas som ligger i koma på amatörnivå.
mvh. rickard
VaL-kommen!
/Wall
Hänger numer på bassnack.se! Det trevligaste stället du kan hitta på internet.