ok...GurraG skrev:Spela skinnflöjt kan ni göra själva, med era bästa fingrar!!Dramo skrev:Mm, nötter som är så gott!Alexxi skrev:Anledning: Grundliga pistascher.GurraG skrev:Har jag sagt att jag tänder på käppar??Samuel V skrev:Åh, det finns inget som lite Karlssons klister på staken!Alexxi skrev:Jag hade en suktande finne som sniffade lim.GurraG skrev:Jag heter Kim! Och jag är sjuk!Kim S skrev:GurraG skrev:Samuel V skrev:Allt från tyskland är bra. Basar likväl som ideologierGurraG skrev:Jag är nynazist eller?![]()
![]()
Jag sparar mitt bajs på en liten hylla. Och så gillar jag att lukta på pudelbajs.
Och själv brukar jag smeta lim på k***n!
Felciteringstråd
-
- Medlem
- Dramo
- VIP medlem
Alexxi skrev:Kossa!GurraG skrev:Spela skinnflöjt kan ni göra själva, med era bästa fingrar!!Dramo skrev:Mm, nötter som är så gott!Alexxi skrev:Anledning: Grundliga pistascher.GurraG skrev:Har jag sagt att jag tänder på käppar??Samuel V skrev:Åh, det finns inget som lite Karlssons klister på staken!Alexxi skrev:Jag hade en suktande finne som sniffade lim.GurraG skrev:Jag heter Kim! Och jag är sjuk!Kim S skrev:GurraG skrev:Samuel V skrev:Allt från tyskland är bra. Basar likväl som ideologierGurraG skrev:Jag är nynazist eller?![]()
![]()
Jag sparar mitt bajs på en liten hylla. Och så gillar jag att lukta på pudelbajs.
Och själv brukar jag smeta lim på k***n!
Re: Felciteringstråd
GrafZeppelin skrev:Här börjar en träd där vi cittrar varandra på fel ställe och kommaterar, detta.
Dags att börja om..
-
- Medlem
Klockan 21 på en torsdag?? :OJanne skrev:GrafZeppelin skrev:Här börjar en träd där vi cittrar varandra på fel ställe och kommaterar, detta.
Dags att börja supa...
- GurraG
- Medlem++
Kunde inte sagt det bättre själv!Alexxi skrev:Absolut! Nånstans i det brittiska imperiet är det alltid fredagkväll!Janne skrev:GrafZeppelin skrev:Här börjar en träd där vi cittrar varandra på fel ställe och kommaterar, detta.
Dags att börja supa...
When in doubt, LÄS PÅ! -Chriller
Ja, jag har en keps som det står "besserwisser" på.
www.myspace.com/parisdakarmusic
Ja, jag har en keps som det står "besserwisser" på.
www.myspace.com/parisdakarmusic
- Dramo
- VIP medlem
Det var ju synd.GurraG skrev:Jag kan inte prata själv!Alexxi skrev:Absolut! Nånstans i det brittiska imperiet är det alltid fredagkväll!Janne skrev:GrafZeppelin skrev:Här börjar en träd där vi cittrar varandra på fel ställe och kommaterar, detta.
Dags att börja supa...
-
- Medlem
Jag är inte kristen så det är lungt.Dramo skrev:Jag blev till pga en synd.GurraG skrev:Jag kan inte prata själv!Alexxi skrev:Absolut! Nånstans i det brittiska imperiet är det alltid fredagkväll!Janne skrev:GrafZeppelin skrev:Här börjar en träd där vi cittrar varandra på fel ställe och kommaterar, detta.
Dags att börja supa...
- Dramo
- VIP medlem
Låter trist.Alexxi skrev:Jag har legat med Kristina Lugn.Dramo skrev:Jag blev till pga en synd.GurraG skrev:Jag kan inte prata själv!Alexxi skrev:Absolut! Nånstans i det brittiska imperiet är det alltid fredagkväll!Janne skrev:GrafZeppelin skrev:Här börjar en träd där vi cittrar varandra på fel ställe och kommaterar, detta.
Dags att börja supa...
-
- Medlem
JAG VILL INTE VETA!!Dramo skrev:Jag använder en kvist.Alexxi skrev:Jag har legat med Kristina Lugn.Dramo skrev:Jag blev till pga en synd.GurraG skrev:Jag kan inte prata själv!Alexxi skrev:Absolut! Nånstans i det brittiska imperiet är det alltid fredagkväll!Janne skrev:GrafZeppelin skrev:Här börjar en träd där vi cittrar varandra på fel ställe och kommaterar, detta.
Dags att börja supa...

- Dramo
- VIP medlem
Nä, usch...Alexxi skrev:SNÄLLA, BERÄTTA MER!Dramo skrev:Jag använder en kvist.Alexxi skrev:Jag har legat med Kristina Lugn.Dramo skrev:Jag blev till pga en synd.GurraG skrev:Jag kan inte prata själv!Alexxi skrev:Absolut! Nånstans i det brittiska imperiet är det alltid fredagkväll!Janne skrev:GrafZeppelin skrev:Här börjar en träd där vi cittrar varandra på fel ställe och kommaterar, detta.
Dags att börja supa...![]()
-
- Medlem
Nu går du låååååååångt över gränsen... :SDramo skrev:Nä, jag visar hellreAlexxi skrev:SNÄLLA, BERÄTTA MER!Dramo skrev:Jag använder en kvist.Alexxi skrev:Jag har legat med Kristina Lugn.Dramo skrev:Jag blev till pga en synd.GurraG skrev:Jag kan inte prata själv!Alexxi skrev:Absolut! Nånstans i det brittiska imperiet är det alltid fredagkväll!Janne skrev:GrafZeppelin skrev:Här börjar en träd där vi cittrar varandra på fel ställe och kommaterar, detta.
- Cuba
- VIP medlem
Ja, herregud att allt ska glida in på sex. Men det var ju Grafen som började.Alexxi skrev:Nu går du låååååååångt över gränsen... :SDramo skrev:Nä, jag visar hellreAlexxi skrev:SNÄLLA, BERÄTTA MER!Dramo skrev:Jag använder en kvist.Alexxi skrev:Jag har legat med Kristina Lugn.Dramo skrev:Jag blev till pga en synd.GurraG skrev:Jag kan inte prata själv!Alexxi skrev:Absolut! Nånstans i det brittiska imperiet är det alltid fredagkväll!Janne skrev:GrafZeppelin skrev:Här börjar en tråd där vi sätter på varandra på fel ställe och kommaterar, detta.
-
- Medlem
Akta dig för att skriva sånt. FRA ser dig!Scuba skrev:Jag brukar gå över norska gränsen med en skottkärra med kokain i. Grafen brukar köpa!Alexxi skrev:Nu går du låååååååångt över gränsen... :SDramo skrev:Nä, jag visar hellreAlexxi skrev:SNÄLLA, BERÄTTA MER!Dramo skrev:Jag använder en kvist.Alexxi skrev:Jag har legat med Kristina Lugn.Dramo skrev:Jag blev till pga en synd.GurraG skrev:Jag kan inte prata själv!Alexxi skrev:Absolut! Nånstans i det brittiska imperiet är det alltid fredagkväll!Janne skrev:GrafZeppelin skrev:Här börjar en tråd där vi sätter på varandra på fel ställe och kommaterar, detta.
- Cuba
- VIP medlem
Och det skulle vara bättre då menar du?Alexxi skrev:Jaha, men JAG brukar gå över norska gränsen med en skottkärra med små glin i. Grafen brukar köpa!Scuba skrev:Jag brukar gå över norska gränsen med en skottkärra med kokain i. Grafen brukar köpa!Alexxi skrev:Nu går du låååååååångt över gränsen... :SDramo skrev:Nä, jag visar hellreAlexxi skrev:SNÄLLA, BERÄTTA MER!Dramo skrev:Jag använder en kvist.Alexxi skrev:Jag har legat med Kristina Lugn.Dramo skrev:Jag blev till pga en synd.GurraG skrev:Jag kan inte prata själv!Alexxi skrev:Absolut! Nånstans i det brittiska imperiet är det alltid fredagkväll!Janne skrev:GrafZeppelin skrev:Här börjar en tråd där vi sätter på varandra på fel ställe och kommaterar, detta.
-
- Medlem
Nä fyfan för 15 euro i frakt!Scuba skrev:Jasså? Jag brukar köpa mina glin på thomann och det tycker jag är bättre!Alexxi skrev:Jaha, men JAG brukar gå över norska gränsen med en skottkärra med små glin i. Grafen brukar köpa!Scuba skrev:Jag brukar gå över norska gränsen med en skottkärra med kokain i. Grafen brukar köpa!Alexxi skrev:Nu går du låååååååångt över gränsen... :SDramo skrev:Nä, jag visar hellreAlexxi skrev:SNÄLLA, BERÄTTA MER!Dramo skrev:Jag använder en kvist.Alexxi skrev:Jag har legat med Kristina Lugn.Dramo skrev:Jag blev till pga en synd.GurraG skrev:Jag kan inte prata själv!Alexxi skrev:Absolut! Nånstans i det brittiska imperiet är det alltid fredagkväll!Janne skrev:GrafZeppelin skrev:Här börjar en tråd där vi sätter på varandra på fel ställe och kommaterar, detta.
- Tarzan08
- Medlem++
- Ort: Stockholms södra utkanter...det bjuds på kaffe om någon har vägarna förbi
Undrar just om man skulle ta och logga in på Håkans dansskola och få det överstökat...?Alexxi skrev:När farsan dansar i 15-takt!Scuba skrev:Jasså? Jag brukar köpa mina glin på thomann och det tycker jag är bättre!Alexxi skrev:Jaha, men JAG brukar gå över norska gränsen med en skottkärra med små glin i. Grafen brukar köpa!Scuba skrev:Jag brukar gå över norska gränsen med en skottkärra med kokain i. Grafen brukar köpa!Alexxi skrev:Nu går du låååååååångt över gränsen... :SDramo skrev:Nä, jag visar hellreAlexxi skrev:SNÄLLA, BERÄTTA MER!Dramo skrev:Jag använder en kvist.Alexxi skrev:Jag har legat med Kristina Lugn.Dramo skrev:Jag blev till pga en synd.GurraG skrev:Jag kan inte prata själv!Alexxi skrev:Absolut! Nånstans i det brittiska imperiet är det alltid fredagkväll!Janne skrev:GrafZeppelin skrev:Här börjar en tråd där vi sätter på varandra på fel ställe och kommaterar, detta.
Vägrar använda smileys!
{fyra strängar}
{fyra strängar}
- Peavey Dude
- Medlem++
Tarzan08 skrev:Undrar just om man skulle ta och dra en sväng på skinnbanjon...?Alexxi skrev:När farsan dansar i 1-takt!Scuba skrev:Jasså? Jag brukar köpa mina flin på thomann och det tycker jag är bättre!Alexxi skrev:Jaha, men JAG brukar gå över norska gränsen med en skottkärra med småflin. Grafen brukar köpa!Scuba skrev:Jag brukar gå över norska gränsen med en skottkärra med kokain i. Grafen brukar köpa!Alexxi skrev:Nu går du låååååååångt över gränsen... :SDramo skrev:Nä, jag visar hellreAlexxi skrev:SNÄLLA, BERÄTTA MER!Dramo skrev:Jag använder en kvist.Alexxi skrev:Jag har legat med Kristina Lugn.Dramo skrev:Jag blev till pga en synd.GurraG skrev:Jag kan inte prata själv!Alexxi skrev:Absolut! Nånstans i det brittiska imperiet är det alltid fredagkväll!Janne skrev:GrafZeppelin skrev:Här börjar en tråd där vi sätter på varandra på fel ställe och kommaterar, detta.
Yamaha TRB4-II/ LTD F405 / Peavey 410TVX / GK Backline 600
-
- Medlem
Men jaha? Jaja, vissa gillar pinnar. Andra busshållplatser...Zon Sonus Special skrev:Tarzan08 skrev:Undrar om jag ska sätta mig på en busshållplats och spela lite på den gamla skinnbanjon...?Alexxi skrev:När farsan dansar i 1-takt!Scuba skrev:Jasså? Jag brukar köpa mina flin på thomann och det tycker jag är bättre!Alexxi skrev:Jaha, men JAG brukar gå över norska gränsen med en skottkärra med småflin. Grafen brukar köpa!Scuba skrev:Jag brukar gå över norska gränsen med en skottkärra med kokain i. Grafen brukar köpa!Alexxi skrev:Nu går du låååååååångt över gränsen... :SDramo skrev:Nä, jag visar hellreAlexxi skrev:SNÄLLA, BERÄTTA MER!Dramo skrev:Jag använder en kvist.Alexxi skrev:Jag har legat med Kristina Lugn.Dramo skrev:Jag blev till pga en synd.GurraG skrev:Jag kan inte prata själv!Alexxi skrev:Absolut! Nånstans i det brittiska imperiet är det alltid fredagkväll!Janne skrev:GrafZeppelin skrev:Här börjar en tråd där vi sätter på varandra på fel ställe och kommaterar, detta.
- bootsy
- Medlem+++
Skönt att du tog upp det själv.Zon Sonus Special skrev: Jag gör nog inte helt rätt när jag inte skriver någonting under de fejkade citat som jag larvat mig med. Detta gör att hela poängen med tråden blir fullkomligt bortkastad.
Stallet liknar mest ett veteflak.
- Klopper
- Hedersmedlem
Vad kan man göra mer än att instämma?bootsy skrev:Skönt att du fingrar på dig själv.Zon Sonus Special skrev: Jag gör nog inte helt rätt när jag skrevar, men jag larvar mig. Detta gör att hela p***en blir fullkomligt utmattad.
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!

Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
- Peavey Dude
- Medlem++
så ni ägnar er åt grupponani?Klopper skrev:Vad kan man göra mer än att hänga på?bootsy skrev:Skönt att du fingrar på dig själv.Zon Sonus Special skrev: Jag gör nog inte helt rätt när jag skrevar, men jag larvar mig. Detta gör att hela p***en blir fullkomligt utmattad.

Yamaha TRB4-II/ LTD F405 / Peavey 410TVX / GK Backline 600
- Cuba
- VIP medlem
Zon Sonus Special skrev:så ni ägnar er åt grupponani?Klopper skrev:Vad kan man göra mer än att hänga på?bootsy skrev:Skönt att du fingrar på dig själv.Zon Sonus Special skrev: Jag gör nog inte helt rätt när jag skrevar, men jag larvar mig. Detta gör att hela p***en blir fullkomligt utmattad.mums...
![]()
Hahaha .... lägg av nu ....
-
- Medlem
Nämen vafan?? finns det inte något mer passande forum för er?Scuba skrev:Zon Sonus Special skrev:så ni ägnar er åt grupponani?Klopper skrev:Vad kan man göra mer än att hänga på?bootsy skrev:Skönt att du fingrar på dig själv.Zon Sonus Special skrev: Jag gör nog inte helt rätt när jag skrevar, men jag larvar mig. Detta gör att hela p***en blir fullkomligt utmattad.mums...
![]()
Åhåhå, jag vill vara meeed! SNÄLLA??!?