Strängar för hårda grabbar
- MatsD
- Medlem++
Strängar för hårda grabbar
Jag har två set GHS Bass Boomers Heavy 50-115, kraftiga strängar med high tension. Borde passa perfekt för den som vill stämma ned till D
Får jag en hundring styck och ett par tior i frakt? Alternativt byte mot två set 45-105.
/Mats D
Får jag en hundring styck och ett par tior i frakt? Alternativt byte mot två set 45-105.
/Mats D
Senast redigerad av MatsD den tor 29 jan 2009, 11:42, redigerad totalt 1 gånger.
- Seaweed
- Hedersmedlem
- Kontakt:
- funkys**t
- Medlem++
- Kontakt:
Kan bli problem.. Vi har lite ont om tid och jag finns i Solna så det blir ju en bit..MatsD skrev:Ja, du var först. Strängarna finns i Handen. Jag vet inte om jag har tid att ut och fara för att möta upp nån + att jag har sommardäck på bilen, men om han kan ta sig till Handen så är det inga problem.
/Mats D
Bästa vore ju förstås om du kunde ta dig dit på nåt sätt. Jag är där på eftermiddagen och flyttar min darlings bohag.
"Oh my god it's the funkys**t!"
Fender Precision-79, Fender JV-83, Fender CS P-59, Mesa
http://davidsodergrenshotfive.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Fender Precision-79, Fender JV-83, Fender CS P-59, Mesa
http://davidsodergrenshotfive.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
- MatsD
- Medlem++
Jag har en spelning på söndag kväll på Ekerö och kommer preliminärt att passera Brommaplan vid cirka 21:00, det är det bästa jag kan åstadkomma att vi möts upp där och då. Är överlupen med jobb hela helgen och kommer inte att ha tid att göra en separat repa till Solna för att överlämna strängarna.
/Mats D
/Mats D
- cub
- Medlem++
Helt utanför tråden, men var nånstans? Jag bor ju på Ekerö och har jag inget annat för mig på söndag kväll så..MatsD skrev:Jag har en spelning på söndag kväll på Ekerö och kommer preliminärt att passera Brommaplan vid cirka 21:00, det är det bästa jag kan åstadkomma att vi möts upp där och då. Är överlupen med jobb hela helgen och kommer inte att ha tid att göra en separat repa till Solna för att överlämna strängarna.
/Mats D