Lite trött blir jag när de lägger ut bilder på mina och mina kunders privata basar som jag har sålt
Ring och skäll ut honom!
Det är GRYMT oprofessionellt måste jag säga...
Skamligt...!!!
En sak om man frågar först, men snälla, ska man sälja dyra basar så får man för tjyven lära sig ta bilder själv...
Lite trött blir jag när de lägger ut bilder på mina och mina kunders privata basar som jag har sålt
Ring och skäll ut honom!
Det är GRYMT oprofessionellt måste jag säga...
Skamligt...!!!
En sak om man frågar först, men snälla, ska man sälja dyra basar så får man för tjyven lära sig ta bilder själv...
Men om man inte har basarna själv kan han ju inte ta bilder på dem..
Jag undrar om någon vet hur många av de basar han annonserar som han faktiskt har själv. Det är helt OK tycker jag om man visar bilder på basar man kan leverera men kanske inte har på eget lager; men annars blir man ju lite tveksam.
Men i det här fallet så är det ju basar som uppenbarligen han inte förfogar över.
Basar som MALA sålt till SINA kunder.
Iofs så måste man ju ha tag i någon form av bilder på basar man säljer och det där kanske är officiella Windmillbilder.
Nu har jag snackat med honom. Han var kanonbra och hade raderat alla bilder omgående samt lagt ned att vad försäljning av Windmill och samarbete med Marco Schoots heter.
MALA skrev:Nu har jag snackat med honom. Han var kanonbra och hade raderat alla bilder omgående samt lagt ned att vad försäljning av Windmill och samarbete med Marco Schoots heter.
MALA skrev:Nu har jag snackat med honom. Han var kanonbra och hade raderat alla bilder omgående samt lagt ned att vad försäljning av Windmill och samarbete med Marco Schoots heter.
Kanoners
Ser ut som att iPod-basen fortfarande stoltserar fint på Vendolin-annonsen - hur svårt är det att ta bort/ändra där månne?
Men men, ack så trevlig den är!
EDIT: svänska-fel
Senast redigerad av BB3000S den tor 05 feb 2009, 23:56, redigerad totalt 1 gånger.
9k! Lägre går jag inte! Som sagt så är det vad en Groover går på beg. plus att det är Bartolini på min!
Vad skiljer en Groover från din då?
För det första är det en JModern Custom. Alltså annan kroppsform och unik bas! 0-band. Andra stämmisar och stall. Urfräsning vid halsfickan för att lättare nå de högre banden. Matching headstock. 24 band. Annat strängtryck. Bartolinimickar!
Edit: Säkert fler saker som skiljer de åt. Annat trä? Kommer inte på fler saker såhär på rak arm.
9k! Lägre går jag inte! Som sagt så är det vad en Groover går på beg. plus att det är Bartolini på min!
För det första är det en JModern Custom. Alltså annan kroppsform och unik bas! 0-band. Andra stämmisar och stall. Urfräsning vid halsfickan för att lättare nå de högre banden. Matching headstock. 24 band. Annat strängtryck. Bartolinimickar!
Edit: Säkert fler saker som skiljer de åt. Annat trä? Kommer inte på fler saker såhär på rak arm.
Fast det är Bartolini- istället för Delanomickar på den nu mer.
Går lite OT här Fenderlådan på bilden, är den din? Jag är på jakt efter en sådan till min Dual Showman-topp. Eller kanske byte mot mina två MM-lådor(de som var med i Uppsala). Vad sägs
Anders
Basar: Rickenbacker 4001 -74, Fender AVRI `64 Jazz Bass, Ampeg Dan Armstrong -70