För den som e villig att hosta upp minst 50 papp
eller högstbjudande däröver!
börjar bli lite "tooo much" nu...

marcbass skrev:Bjud 15000.- Parkas kom igen..
Du menar din mamma?the_great_alfonzo skrev:Glöm inte min 63:a!bootsy skrev:Eller min 64:a.marcbass skrev:Eller va ja sålde min 65:a för..
Det är en CBS-bas.Liten skrev:Varför är alla så förvånade?
Va ju det året dom nitrolackade även halsen? Anses vara en fantastisk årgång av många.. även av bilentusiaster!
Jag är inte förvånad alls..
ptjaa, 69 anses väl av många vara brytpunkten för när Fender började dippa i kvaliteten m.m. innan löpande band-principen hade indoktrinerats fullt ut liksom.bootsy skrev:Det är en CBS-bas.Liten skrev:Varför är alla så förvånade?
Va ju det året dom nitrolackade även halsen? Anses vara en fantastisk årgång av många.. även av bilentusiaster!
Och 1969 anses väl inte vara än anmärkningsvärt bra årgång för att vara 60-talare?
Och därmed alltså inte an anmärkningsvärt bra årgång för att vara 60-talare, inte sant?hosse skrev:ptjaa, 69 anses väl av många vara brytpunkten för när Fender började dippa i kvaliteten m.m. innan löpande band-principen hade indoktrinerats fullt ut liksom.bootsy skrev:Det är en CBS-bas.Liten skrev:Varför är alla så förvånade?
Och 1969 anses väl inte vara än anmärkningsvärt bra årgång för att vara 60-talare?
Ren idioti om du frågar mig.groovyjr skrev: Men om den är så farligt dyr vet jag inte, om man betänker att vissa vill ha 20' för en jazz från '75 och framåt, en '72-74 ligger väl snarare runt 30-35' och en pre-cbs runt 75' och uppåt om de är original. Kanske lite i överkant men inte helt orimligt heller.
nä, inte egentligen.bootsy skrev:Och därmed alltså inte an anmärkningsvärt bra årgång för att vara 60-talare, inte sant?hosse skrev:ptjaa, 69 anses väl av många vara brytpunkten för när Fender började dippa i kvaliteten m.m. innan löpande band-principen hade indoktrinerats fullt ut liksom.bootsy skrev:Det är en CBS-bas.Liten skrev:Varför är alla så förvånade?