Avbandad av Mabass Custom en gång i tiden, nyligen inlämnad för service och underhåll hos BBQV. Snyggt gulnad lack, på alla sätt en helt underbar bandlös med otrolig knorr i stallmicken. Tar emot att sälja den...

+ 42Liten skrev:*blundar*
*Scrollar ner*
JAG HAR INTE SETT DEN DÄR!!!
Ja visst är den jobbig att se på!archisland skrev:+ 42Liten skrev:*blundar*
*Scrollar ner*
JAG HAR INTE SETT DEN DÄR!!!
Inte dumt alls faktiskt.B-Å Åhs skrev:Vit med Guld hardware är inte så dumt .....
Den kanske ska få följa med ut på landet? *host*Sandberg PM *host*Taurus skrev:Mmmm, den där är inte tråkig!
Du har antagligen rätt Per, men det gäller att bereda plats för nya basar (eller hur?) och jag har ju ändå iPod-basen kvar som bandlös. Men tar emot gör det, och blir den kvar osåld en längre tid kommer jag antagligen att behålla den. Får se vad som händer!BarbequeVillage skrev:Vad gör du Mattias!?! Du kommer att ångra dig, du vet det va'?
Yes - Nu med ännu lägre stränghöjd efter lite omvårdnad hos BBQ!Bean skrev:Min gamla!![]()
kan bara intyga att det är en förbenat bra fretless med ett styggt "sjung" i tonen!
Tack!lowfreq skrev:Ooooooohhhh... satan vilken fin bas!
Vill ha!!
*räknar* *räknar*
Vad menar du, begär jag för mycket eller lagom?marcbass skrev:Finns en bandad likadan i den trevliga musikaffären Ingvars Ljud i Falkenberg.
Tror dom begär 5600:- för sin.
Lagom tycker jag.BB3000S skrev:Vad menar du, begär jag för mycket eller lagom?marcbass skrev:Finns en bandad likadan i den trevliga musikaffären Ingvars Ljud i Falkenberg.
Ok bra!marcbass skrev:Lagom tycker jag.BB3000S skrev:Vad menar du, begär jag för mycket eller lagom?marcbass skrev:Finns en bandad likadan i den trevliga musikaffären Ingvars Ljud i Falkenberg.
Ingvar ljud begär för mycke för deras är säkert en J&D..
Ge fan i att sabba min tråd Marcus, hur ska nån nånsin kunna tänka sig att köpa den nu!!marcbass skrev:Rätt mycke dansband över BB basarna dock.
Ack ja, en bandad svart BB3000 och en bandlös vit BB5000, det hade varit en förtjusande syn, och en helt fantastisk duo. Nära nog så att det borde berättiga till lite rabatt på priset!41HZ skrev:Suuuck, den skulle ju passa perfa tillsammans med min svarta BB3000S.
Nej, jag har inte råd nu, jag har inte råd, jag har inte råd!
Och vad vore då inte en bandad svart BB5000 och en bandlös vit BB5000?BB3000S skrev:Ack ja, en bandad svart BB3000 och en bandlös vit BB5000, det hade varit en förtjusande syn, och en helt fantastisk duo. Nära nog så att det borde berättiga till lite rabatt på priset!41HZ skrev:Suuuck, den skulle ju passa perfa tillsammans med min svarta BB3000S.
Det vore ju en drömsyn, och helt klart ett tungt rabatt-argument.Klopper skrev:Och vad vore då inte en bandad svart BB5000 och en bandlös vit BB5000?BB3000S skrev:Ack ja, en bandad svart BB3000 och en bandlös vit BB5000, det hade varit en förtjusande syn, och en helt fantastisk duo. Nära nog så att det borde berättiga till lite rabatt på priset!41HZ skrev:Suuuck, den skulle ju passa perfa tillsammans med min svarta BB3000S.
Nirvana?![]()
Tji deg!![]()
Fuckelifuck!