Tyvärr har jag lånat ut min kamera så ni får ge er till tåls med beviset.
Men eftersom Marcbass hade synpunkter på en tidigare ägares demontering av nämnda bas ville jag så snart som möjligt meddela att uppståndelsen har skett.
Det sitter ett annat stall på för att klara mickarnas spacing. Dessutom har jag tänkt att låta mudbuckern ligga helt under ett vanligt plektrumskydd.
Den låter ljuvligt med nya Unicornsträngar!
Nästa projekt är en helsvart jazzbas.... och då menar jag helsvart....
200071 skrev:Nästa projekt är en helsvart jazzbas.... och då menar jag helsvart....
Först bidrar han till Jesus återuppståndelse, sen springer han åstad och bygger en svart och syndig bas. För att inte tala om en Jazz-bas. Jazz får ju människorna att vilja svänga på höfterna och tänka på orena saker, synkoper t.ex. Usch.
200071 skrev:Nästa projekt är en helsvart jazzbas.... och då menar jag helsvart....
Först bidrar han till Jesus återuppståndelse, sen springer han åstad och bygger en svart och syndig bas. För att inte tala om en Jazz-bas. Jazz får ju människorna att vilja svänga på höfterna och tänka på orena saker, synkoper t.ex. Usch.
200071 skrev:
Svart och svart, jag har visserligen en dålig laptopskärm just nu, men det ser ut som både stall, kontrollplatta och strängar blänker på den där.
Sen funderar jag på att fixa matching headstock...
Hörru... nu ska du inte sätta griller i huvudet på mig....
Tänk min svarta Jazz-specialhals... på en svart kropp... m svart hardware och ett kul P-skydd....Svart kanske?
200071 skrev:
Svart och svart, jag har visserligen en dålig laptopskärm just nu, men det ser ut som både stall, kontrollplatta och strängar blänker på den där.
Sen funderar jag på att fixa matching headstock...
Hörru... nu ska du inte sätta griller i huvudet på mig....
Tänk min svarta Jazz-specialhals... på en svart kropp... m svart hardware och ett kul P-skydd....Svart kanske?
Hm... hm....
Ajajaj....
Är det den halsen som sitter på Aerodynen nu du tänker på?
Jazz är farligt.
Punk är trevligt.
Basar: Två rosa, en ihålig gulrödsvart, en lång bakvänd svartbrun, en kort röd. Förstärkare: En stor blåsvart