Pedulla Series II {SÅLD}
-
- Medlem++
Inget är väl bestämt än så kör påVofflan skrev:Som jag har tjatat om denna och nu när den är till salu så hinner jag inte på den förns den ska lottas ut.

Rickenbacker 4003 - 80, Wal Mach I - 82, "Dtuner" Custom Jazz Bass (föredetta Cimar), Burny Eagle, + en massa annat skit.
YZZ
YZZ
-
- Medlem++
Uttrycket "drygt en vecka" fick en ny betydelse.Roland skrev:Du fick ju erbjudande redan för drygt en vecka sedan ju ...Vofflan skrev:Som jag har tjatat om denna och nu när den är till salu så hinner jag inte på den förns den ska lottas ut.

Nog var det en månad sen allt... Hur som. Skulle du inte ha mer för den då?
-
- Kontot är inaktiverat
Jag kan inte klockanVofflan skrev:Uttrycket "drygt en vecka" fick en ny betydelse.Roland skrev:Du fick ju erbjudande redan för drygt en vecka sedan ju ...Vofflan skrev:Som jag har tjatat om denna och nu när den är till salu så hinner jag inte på den förns den ska lottas ut.![]()
Nog var det en månad sen allt... Hur som. Skulle du inte ha mer för den då?

Nä, det var inte mer då...
-
- Medlem++
- blackparkas
- Medlem++++
Surt Rolle!
HADE den varit Longscale och HADE jag inte haft något på g HADE jag köpt den.
Grymt snygg bas och skön att lira på. Låter bra dessutom.
Den här måste stanna på PB.
Roligast tycker jag det skulle vara om någon köper den, som vill ha den på riktigt.
Lotteri är kul, om det blir lotteri och jag vinner basen så får du köpa tillbaka den för 5000 när du kommit i ordning...
HADE den varit Longscale och HADE jag inte haft något på g HADE jag köpt den.
Grymt snygg bas och skön att lira på. Låter bra dessutom.
Den här måste stanna på PB.
Roligast tycker jag det skulle vara om någon köper den, som vill ha den på riktigt.
Lotteri är kul, om det blir lotteri och jag vinner basen så får du köpa tillbaka den för 5000 när du kommit i ordning...

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
-
- Medlem++
-
- Medlem++
Varför egentligen?Roland skrev:Finns det ett ärligt intresse för basen så tar jag det före att jag lottar ut den...
Lotta ut den, få lite extra dineros för den. Förhoppningsvis hamnar den hos någon som inte så gärna vill ha den och säljer den vidare inom PB. Någon (t.ex. moi) som gärna vill ha den får den kanske lite billigare av vinnare och vips så har vi multipel-win-win-situation.

Edit: Samtidigt förstår jag dig då det är en spec. bas som du vill ska hamna hos någon gediget intresserad.
- BB3000S
- VIP medlem
Lite konstigt känns det ju ändå om det är upplagt för ett sånt scenario ända från början. Inte riktigt lika kul på nåt sätt. Fast det kanske mest är jag som är en tråkmåns.Vofflan skrev:Varför egentligen?Roland skrev:Finns det ett ärligt intresse för basen så tar jag det före att jag lottar ut den...
Lotta ut den, få lite extra dineros för den. Förhoppningsvis hamnar den hos någon som inte så gärna vill ha den och säljer den vidare inom PB. Någon (t.ex. moi) som gärna vill ha den får den kanske lite billigare av vinnare och vips så har vi multipel-win-win-situation.
Edit: Samtidigt förstår jag dig då det är en spec. bas som du vill ska hamna hos någon gediget intresserad.

(Min mentala stabilitet är dessutom just nu negativt påverkad av postverket, kan vara det också.)
| BB1000| BB2000 | BB3000 | BB5000 |
| Stingray | Jazz | Precision | Cirrus |
| Aguilar db680 | Ampeg SVT-IIp | EBS HD350 |
| Bergantino AE410 | EBS ProLine 410 | Carvin 410+118 |
-
- Medlem++
Hehe, det ska ju inte vara uppgjort. Mer ett önsketänkande från min sida, om än dock realistiskt.BB3000S skrev:Lite konstigt känns det ju ändå om det är upplagt för ett sånt scenario ända från början. Inte riktigt lika kul på nåt sätt. Fast det kanske mest är jag som är en tråkmåns.Vofflan skrev:Varför egentligen?Roland skrev:Finns det ett ärligt intresse för basen så tar jag det före att jag lottar ut den...
(Min mentala stabilitet är dessutom just nu negativt påverkad av postverket, kan vara det också.)

What' up with the postverket?
- BB3000S
- VIP medlem
Dom kan inte transportera ValveDrive'ar från Uppsala till Gbg utan att messa upp det.Vofflan skrev:What' up with the postverket?

| BB1000| BB2000 | BB3000 | BB5000 |
- Ale
- Medlem++
Trist att höra Roland, vet ju hur mycket du gillar den basen.
Skit i lotteri, bara massa onödigt meck, speciellt om du behöver cashen snabbt.
Kul om den blir såld inom forumet så du har möjligheten att köpa tillbaks den.
Säkert någon som kan "förvalta" den som kan tänka sig sälja tillbaks den när det blir läge.
Skit i lotteri, bara massa onödigt meck, speciellt om du behöver cashen snabbt.
Kul om den blir såld inom forumet så du har möjligheten att köpa tillbaks den.
Säkert någon som kan "förvalta" den som kan tänka sig sälja tillbaks den när det blir läge.
Fender
Ampeg
Nova Craft
Ampeg
Nova Craft
- Danny
- Medlem+
Önskar att jag hade haft pengar till att köpa den. Men blir det lotteri är jag lätt på. Självklart också med återköpsklausul när vinden vänt.
Thunderhoney
Gibson LP DC Tribute Bass
ESP Classic 400 J-Bas
Fender Studio Bass // Acoustic 320-406 // HX Stomp
Gibson LP DC Tribute Bass
ESP Classic 400 J-Bas
Fender Studio Bass // Acoustic 320-406 // HX Stomp
-
- Medlem++