Med risk för att verka oseriös så drar jag tillbaka försäljningen av dessa basarna för tillfället... men som inte det hänt att någon gjort det tidigare. Så jag behåller dessa ett tag till i alla fall.
Vill tacka för alla goda kommentarerna i tråden och som jag fått via pm och mail. Tack!
Svacka för basspelandet kan man väl lindrigt kalla detta för, men är väl kanske lite förhastat att kränga iväg allt på en gång för det. Som ni säger så är det inga basar jag kommer hitta liknande på marknaden igen på ett bra tag.
Vi hörs. Ha det fint så länge!
Senast redigerad av Jensa den mån 09 mar 2009, 22:01, redigerad totalt 1 gånger.
ta en paus i spelandet
det kommer förhoppningsvis att kännas bättre snart.
upp med hakan - snart är det vår! alltid något.
R.I.P Jr Eric
if flying was the language of man, soaring would be it's poetry... http://www.provasegelflyg.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Ahhh, jag hade en MVP-5 en gång. Ångrar såklart att jag sålde den (till förmån för en MusicMan 5:a !!?). Så, gör inte det - Sälj och ångra dig, alltså.
Stuva undan basarna i nån säker garderob och glöm bort dom. Och kom på att du har dom on sisådär fyra år. Fatta va glad du kommer att bli då!
Det är som att investera i framtida lyckorus.
daionsavage skrev:skall vi komma överens om att inte köpa de här för att rädda våfflan?
Allvarligt talat: tag det lugnt med att bli av med alltihop... jag minns fortfarande med en viss irritation att jag skänkte bort min härliga peaveytopp då jag hade ett skov av inte-spela-igen för några år sedan.
Behåll åtminstonde en bas!
Håller med! Inga basar lämnar den här tråden!
Fender Jazz Bass - 1966 / Squier Classic Vibe 60's Jazz Bass - 2012 / Fender Rumble 100
daionsavage skrev:skall vi komma överens om att inte köpa de här för att rädda våfflan?
Allvarligt talat: tag det lugnt med att bli av med alltihop... jag minns fortfarande med en viss irritation att jag skänkte bort min härliga peaveytopp då jag hade ett skov av inte-spela-igen för några år sedan.
Behåll åtminstonde en bas!
Håller med! Inga basar lämnar den här tråden!
Ojdå...då får jag väl lägga upp några bilder på den röda bursten när jag köpt den...
Håller med TDHP , om du inte ska lira mer ( hur man nu inte kan lira ...) så gör dig av med prylarna och skaffa dig andra leksaker eller res till nån kul plats t.ex. Californien . Att hängä läpp över en jazzstandard verkar dock föga konstruktivt. Enligt FZ "Jazz isn't dead it just smells funny" .
"I'm too old for this shit"
HPD P bas, 2 st Roland Bass Cube, HPD fretless , EBS Microbass 2,
ART TubePac QSC USA400 , Fearful 15/6 .
Medlem av PrataBas gubbklubb 50++
Vi behöver nog inte skriva mer i tråden. Jens har ju sagt att han ska sluta spela bas. Då slutar han väl tyvärr på Pratabas också.. Frågan är hur man skall få tag på honom då??
Nej fan Vofflan. Du Säljer nåt annat och behåller dom här, sen om nån månad e du igång..
Säg inte det...
När jag efter ca 12 års trumspelande insåg att jag aldrig skulle bli så bra som jag ville så bytte jag bort skiten mot en Marshallstack!
Då var jag väl i 20-årsåldern.
Har spelat stränginstrument sen dess och är nöjd med det!
Visst spelar jag trummor ibland och har två set, men jag känner aldrig att jag har nån press, jag spelar trummor till husbehov för att det är kul!
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! TDHP
TDHP skrev:Säg inte det...
När jag efter ca 12 års trumspelande insåg att jag aldrig skulle bli så bra som jag ville så bytte jag bort skiten mot en Marshallstack!
Visst spelar jag trummor ibland och har två set, men jag känner aldrig att jag har nån press, jag spelar trummor till husbehov för att det är kul!
Å nu när du sjunger så bra så kan du sälja allt och köpa en SM58....snacka om vinst !!!
TDHP skrev:Säg inte det...
Å nu när du sjunger så bra så kan du sälja allt och köpa en SM58....snacka om vinst !!!
Hehe, har redan en + ett knippe andra!
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! TDHP