Japansk 70talare snickrad i Fujigen (alltså dom som byggde Greco och Burny mfl).
Genomgående hals. standard/stereo output. Två greppbrädeinlägg ersatta.
Riktigt bra skick men pluggade skruvhål efter tumstöd ovenför plektrumskyddet. Joodee är Precis lika bra som Greco om inte bättre.
Joodee är ett mindre känt märke här i väst men väldigt känt i Japan.
6500kr ink frakt.
Fler bilder kan mailas.
Senast redigerad av Pentastar den fre 06 mar 2009, 20:53, redigerad totalt 1 gånger.
Pentastar skrev:Japansk 70talare snickrad i Fujigen (alltså dom som byggde Greco och Burny mfl).
Genomgående hals. standard/stereo output. Två greppbrädeinlägg ersatta.
Riktigt bra skick men pluggade skruvhål efter tumstöd ovenför plektrumskyddet. Joodee är Precis lika bra som Greco om inte bättre.
Joodee är ett mindre känt märke här i väst men väldigt känt i Japan.
6500kr ink frakt.
Känns som om en Hohner "The Jack" (Bästa exet jag någonsin spelat på) snart kommer att bli till salu samt en 1x18 noname tillsammans med en hagström 4x12:a som är helt död.
Möjligt att jag måste sälja av något mer.....Vet inte vad än
Heyman skrev:Känns som om en Hohner "The Jack" (Bästa exet jag någonsin spelat på) snart kommer att bli till salu samt en 1x18 noname tillsammans med en hagström 4x12:a som är helt död.
Möjligt att jag måste sälja av något mer.....Vet inte vad än
Så du köpte Ricken?
Hohner the jack får du inte fresta med nu, jag ska ju köpa stärkare
Rickenbacker 4003 - 80, Wal Mach I - 82, "Dtuner" Custom Jazz Bass (föredetta Cimar), Burny Eagle, + en massa annat skit.
Det blir en bra andrabas till min 4001:a
The Jacken är fullproppad med klistermärken så jag får väl antagligen ta bort dem om jag vill ha ut vettigt med pengar men när jag satte på alla klistermärken så var lacken asfin så jag hoppas att den fortfarande är det efter under märkena.
Det blir en bra andrabas till min 4001:a
The Jacken är fullproppad med klistermärken så jag får väl antagligen ta bort dem om jag vill ha ut vettigt med pengar men när jag satte på alla klistermärken så var lacken asfin så jag hoppas att den fortfarande är det efter under märkena.
Hoppas inte jag för då blir den kanske billigare
Grattis till basen!
Rickenbacker 4003 - 80, Wal Mach I - 82, "Dtuner" Custom Jazz Bass (föredetta Cimar), Burny Eagle, + en massa annat skit.