Pedulla Series II {SÅLD}
- whatawaste
- Medlem++
- Olja
- Medlem
Surt sa räven!Roland skrev:Känns det OK för er så är ju inte jag den som vilar på hanen...200071 skrev:Bra idé! Det gör vi!Bean skrev:100 lotter á 100:-, så får du ju ihop en mer rättvisande summa ju.Roland skrev:Provar så här först om det finns någon som verkligen vill ha basen...annars blir det ett PM till Mr Baslotto himself, Kendy Larsson, och gå loss...TDHP skrev:Det finns ju alltid baslotto. Om det inte är tokpanik.
Det tror jag inte att någon här har några problem med.
Jag hör med knedan...
Det är inte alls min typ av bas men jag ställer upp på nån lott med återköpningsklausul 2/3 av lotterivärdet!

Keep it simple, less is more!
-
- Kontot är inaktiverat
Tyvärr så hade Knedy redan lovat ut ett lotteri emellan så jag försöker få den här såld istället.olja2 skrev:Surt sa räven!Roland skrev:Känns det OK för er så är ju inte jag den som vilar på hanen...200071 skrev:Bra idé! Det gör vi!Bean skrev:100 lotter á 100:-, så får du ju ihop en mer rättvisande summa ju.Roland skrev:Provar så här först om det finns någon som verkligen vill ha basen...annars blir det ett PM till Mr Baslotto himself, Kendy Larsson, och gå loss...TDHP skrev:Det finns ju alltid baslotto. Om det inte är tokpanik.
Det tror jag inte att någon här har några problem med.
Jag hör med knedan...
Det är inte alls min typ av bas men jag ställer upp på nån lott med återköpningsklausul 2/3 av lotterivärdet!
- whatawaste
- Medlem++
- blackparkas
- Medlem++++
- Hangover
- Medlem+
Känner mig som en hjärtlös surkuk Roland, har tyvärr missat anledningen till att du tvingas kränga den. Vet hur det där e, kvalar in i kronofogdeklubben själv.
Rock gör livet lättare...
(än vad då?)
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
http://www.myspace.com/hangoversweden
(än vad då?)
-
- Kontot är inaktiverat
Ingen fara alls. Det var ju Knedan som hade glömt ditt lotteri...så jag trodde att det skulle gå att få iväg den snabbare.Hangover skrev:Känner mig som en hjärtlös surkuk Roland, har tyvärr missat anledningen till att du tvingas kränga den. Vet hur det där e, kvalar in i kronofogdeklubben själv.
Men allting löser sig till det bästa. Underbart att få meddelanden från flera forumbröder som erbjuder sig att köpa den för att hålla den tills jag kommer på fötter. Otroligt trecligt med det bemötandet och den omtanken.
Nu bor basen hos whatawaste som med säkerhet kommer att ha kul med basen och som kommer att ta väl hand om den.
- Hangover
- Medlem+
Skönt å höra å precis som du säger så finns det mkt omtanke eller vad man väljer å kalla det här på PB
Rock gör livet lättare...
(än vad då?)
(än vad då?)
- fieldflower
- Hedersmedlem
-
- Kontot är inaktiverat
- fieldflower
- Hedersmedlem
Jag är minsann gammal simmare så jag kan hålla andan bättre än de flesta...Roland skrev:Håll inte andan bara...kan få katastrofala följder...fieldflower skrev:Jamen... Detta har jag totalt missat...
Tråkigt att höra Rolle!
Hoppas verkligen att det tar sig snart igen för dig och firman!
Jag sätter mig och håller tummarna f.o.m. nu.
Men även om jag önskar att det löser sig för dig på ett par minuter antar jag att det tar lite längre än så.
OK, jag kör tummarna - mer framtid i det.
Medlem i PB50+
-
- Kontot är inaktiverat
fieldflower skrev:Jag är minsann gammal simmare så jag kan hålla andan bättre än de flesta...Roland skrev:Håll inte andan bara...kan få katastrofala följder...fieldflower skrev:Jamen... Detta har jag totalt missat...
Tråkigt att höra Rolle!
Hoppas verkligen att det tar sig snart igen för dig och firman!
Jag sätter mig och håller tummarna f.o.m. nu.
Men även om jag önskar att det löser sig för dig på ett par minuter antar jag att det tar lite längre än så.
OK, jag kör tummarna - mer framtid i det.