Json skrev:Fan , den ä så jäkla snygg att jag skulle kunna köpa tillbaka den , MEN jag vet hur det hade blivit - den hade fått agera som konst på en vägg hemma och man hade dragit sej för att hänga på den på nåt trångt svettigt gig där man nästan alltid lyckas dänga halsen i symbaler eller mickställ .
Det var väl därför det , efter jag sålt denna , blev en färdigtrashad Sandberg
Anyway , lycka till med försäljningen .
Jag har ju faktiskt inte bestämt mig för ngn försäljning än. (Å andra sidan har ju ingen anmält intresse heller...)
Men du har rätt: den är i sånt ruskigt fint skick att man nästan skulle tro den var upplockad direkt ur kartongen...
Json skrev:Fan , den ä så jäkla snygg att jag skulle kunna köpa tillbaka den , MEN jag vet hur det hade blivit - den hade fått agera som konst på en vägg hemma och man hade dragit sej för att hänga på den på nåt trångt svettigt gig där man nästan alltid lyckas dänga halsen i symbaler eller mickställ .
Det var väl därför det , efter jag sålt denna , blev en färdigtrashad Sandberg
Anyway , lycka till med försäljningen .
Jag har ju faktiskt inte bestämt mig för ngn försäljning än. (Å andra sidan har ju ingen anmält intresse heller...)
Men du har rätt: den är i sånt ruskigt fint skick att man nästan skulle tro den var upplockad direkt ur kartongen...
Dramo skrev:Nää, inte ska du göra av med den!! Varken Bosse eller Sting.
Kramern är ful, den kan du sälja. Men du måste ju ha åtminstone EN fin bas kvar.
Haha...jag har ju min EB-0 Spock Signature! Nähä, inte det? Tänk på att jag är gammal punkare, Robban. Sting är alldeles för fin för mig. Skulle behöva Hosses P-bas istället - den som luktar fisk....(?)
Dramo skrev:Nää, inte ska du göra av med den!! Varken Bosse eller Sting.
Kramern är ful, den kan du sälja. Men du måste ju ha åtminstone EN fin bas kvar.
Haha...jag har ju min EB-0 Spock Signature! Nähä, inte det? Tänk på att jag är gammal punkare, Robban. Sting är alldeles för fin för mig. Skulle behöva Hosses P-bas istället - den som luktar fisk....(?)
du hade inte kunnat bära upp den med stolthet.
Säg inte det. Har du inte märkt att (vi) äldre luktar lite funny också...?
En Wunderbaum med "New car"-doft runt halsen så löser det sig.
Mr Spock skrev:
Skulle behöva Hosses P-bas istället - den som luktar fisk....(?)
du hade inte kunnat bära upp den med stolthet.
Säg inte det. Har du inte märkt att (vi) äldre luktar lite funny också...?
den luktar inte så funny längre, den lukten får isåfall stå för dig. spillde en glas sprit över den för ett bra tag sen och den tyckas ha neutraliserat urin-doften. fiskrens-doften får du fråga Klåpar'n om, det förefaller för mig vara en bestialisk efterkonstruktion.
hosse skrev:den luktar inte så funny längre, den lukten får isåfall stå för dig. spillde en glas sprit över den för ett bra tag sen och den tyckas ha neutraliserat urin-doften. fiskrens-doften får du fråga Klåpar'n om, det förefaller för mig vara en bestialisk efterkonstruktion.
Ok: fisk är fantasi, men urin the real thing...?
greppbrädan bar på en subtil doft av animaliskt urin innan ja. nu luktar den bara.... klägg.
jag föredrar att alternera dofterna hos mina instrument. ena dagen är det hästpiss, andra dagen är det klägg. ibland slår man till på stort och får en härsken öl-doft eller död lukt av General lös.