Ja, och det ska du skämmas för. Försvinn ur tråden innan vi skickar inkvisitionen på dig!Dramo skrev:Jag står fortfarande för mitt uttalande. Vidrig sak, det där. Men jag har ju min fjantröv-smak.daionsavage skrev:Jag kan bara tänka på Peter Gabriel och Tony Levin då jag ser en stick. Jag tycker att det är en skithäftig grej. Ingenting för alla, och inte för mig heller, men varför är ni så snabba på att hacka på den? Är ni rädda för att folk skall skratta åt er om ni någon gång hamnar bredvid en stickspelare och inte kan göra samma saker som han gör?
Jag är allvarlig: vad är det som driver er att direkt döma ut någonting ni aldrig prövat? Eller är det så att det står en stick i varje musikskola i södra sverige och ni allihop har testat den?
Grafitstick på vendolin
-
- Medlem+++
- Dramo
- VIP medlem
Jaja, det dök upp många monster på 80-talet. Vissa av dom var häftiga, som typ DeLorean-bilen, men såna här saker får mig att rysa.Samuel V skrev:Ja, och det ska du skämmas för. Försvinn ur tråden innan vi skickar inkvisitionen på dig!Dramo skrev:Jag står fortfarande för mitt uttalande. Vidrig sak, det där. Men jag har ju min fjantröv-smak.daionsavage skrev:Jag kan bara tänka på Peter Gabriel och Tony Levin då jag ser en stick. Jag tycker att det är en skithäftig grej. Ingenting för alla, och inte för mig heller, men varför är ni så snabba på att hacka på den? Är ni rädda för att folk skall skratta åt er om ni någon gång hamnar bredvid en stickspelare och inte kan göra samma saker som han gör?
Jag är allvarlig: vad är det som driver er att direkt döma ut någonting ni aldrig prövat? Eller är det så att det står en stick i varje musikskola i södra sverige och ni allihop har testat den?
- Nick
- VIP medlem
- Kontakt:
Har du någon erfarenhet av sticks? Hur kommer det sig att du så starkt verkar ogilla dem?Dramo skrev:Jaja, det dök upp många monster på 80-talet. Vissa av dom var häftiga, som typ DeLorean-bilen, men såna här saker får mig att rysa.Samuel V skrev:Ja, och det ska du skämmas för. Försvinn ur tråden innan vi skickar inkvisitionen på dig!Dramo skrev:Jag står fortfarande för mitt uttalande. Vidrig sak, det där. Men jag har ju min fjantröv-smak.daionsavage skrev:Jag kan bara tänka på Peter Gabriel och Tony Levin då jag ser en stick. Jag tycker att det är en skithäftig grej. Ingenting för alla, och inte för mig heller, men varför är ni så snabba på att hacka på den? Är ni rädda för att folk skall skratta åt er om ni någon gång hamnar bredvid en stickspelare och inte kan göra samma saker som han gör?
- Dramo
- VIP medlem
Titta på den! Det är ett typiskt 80-talsmonster!Nick skrev:Har du någon erfarenhet av sticks? Hur kommer det sig att du så starkt verkar ogilla dem?Dramo skrev:Jaja, det dök upp många monster på 80-talet. Vissa av dom var häftiga, som typ DeLorean-bilen, men såna här saker får mig att rysa.Samuel V skrev:Ja, och det ska du skämmas för. Försvinn ur tråden innan vi skickar inkvisitionen på dig!Dramo skrev:Jag står fortfarande för mitt uttalande. Vidrig sak, det där. Men jag har ju min fjantröv-smak.daionsavage skrev:Jag kan bara tänka på Peter Gabriel och Tony Levin då jag ser en stick. Jag tycker att det är en skithäftig grej. Ingenting för alla, och inte för mig heller, men varför är ni så snabba på att hacka på den? Är ni rädda för att folk skall skratta åt er om ni någon gång hamnar bredvid en stickspelare och inte kan göra samma saker som han gör?
- Lägänd
- Medlem
Gjort lite background check och kollat lite videos och låtar,Lägänd skrev:Okey.... Vad fan är det där för något?
Ser ut som något ur en mycket dålig BDSM film tidigt 80-tal.
det här är ju hur coolt som helst, hur har jag missat detta?
Är det helt annorlunda att spela då du ändå bara tappar och slide vad jag förstått det?
"I find you lack of bass... disturbing"
-Darth Vader
-Darth Vader
-
- Medlem+++
Man kan spela "vanligt", men det finns inte så stor poäng med det. John Myung blandar tappingspel och vanligt spel på låten "New Millenium".Lägänd skrev:Gjort lite background check och kollat lite videos och låtar,Lägänd skrev:Okey.... Vad fan är det där för något?
Ser ut som något ur en mycket dålig BDSM film tidigt 80-tal.
det här är ju hur coolt som helst, hur har jag missat detta?
Är det helt annorlunda att spela då du ändå bara tappar och slide vad jag förstått det?
EDIT: Insåg att alla kanske inte vet vem Myung är, han är alltså basist i Dream Theater, och låten är från skivan "Falling Into Infinity".
Senast redigerad av Mr Praline den fre 13 mar 2009, 23:58, redigerad totalt 1 gånger.
- bt
- Medlem+