Jag måste faktiskt säga att jag inte tycker att det är oki att klanka på priset i en säljtråd.
Det är upp till säljaren vad han tar för grejorna och har man synpunkter, eller vill pruta, så tar man det via pm.
Jag skulle inte bli glad iaf och skulle nog be vederbörande ta bort sitt inlägg.
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
Varje gång jag har annonserat så har jag ångrat mig.
Blir så trött på personer som "ska ha den" och t.o.m. prutar.
Sen hör man ingenting
Detta gäller inte PB. Jag var dum nog att kasta ut den på Vendolin också.
Och sen kan jag nämna att jag provade den igår innan jag ska skicka den och den låter f-n helt ok.
Varför är det så när man sålt nått???
Man ska spara ALLT.....tydligen
Fender, Fender, Fender och lite fler Fender
och Rickenbacker
Ampeg
Harris skrev:Och sen kan jag nämna att jag provade den igår innan jag ska skicka den och den låter f-n helt ok.
JAPP! Vi har slutit en pakt i bandet.. Alla köp uppmuntras men inget får säljas!
Harris skrev:Och sen kan jag nämna att jag provade den igår innan jag ska skicka den och den låter f-n helt ok.
JAPP! Vi har slutit en pakt i bandet.. Alla köp uppmuntras men inget får säljas!
Om jag skulle framföra en sådan idé skulle den efter en stunds övervägande förkastas.
Ja, jag ger GASen ett ansikte...
Harris skrev:
Och sen kan jag nämna att jag provade den igår innan jag ska skicka den och den låter f-n helt ok.
Jag känner igen mig...jag har en stor saknad av min Bassman top nu när jag inte har haft den på några månader. Visst min nya topp är lätt, smidig och låter bra men jag saknar Bassman toppen lik förbannat *S* Så nu jobbar jag på att spara ihop cash och se om jag kan hitta en ny.
It doesn't matter if it's not broken...I can fix it.
Om jag skulle framföra en sådan idé skulle den efter en stunds övervägande förkastas.
Ja, jag ger GASen ett ansikte...
Och jag med mina påsiga kinder ger hamstern ett ansikte..
Harris skrev:Är nu såld!
För andra eller tredje gången....
Varje gång jag har annonserat så har jag ångrat mig.
Blir så trött på personer som "ska ha den" och t.o.m. prutar.
Sen hör man ingenting
Detta gäller inte PB. Jag var dum nog att kasta ut den på Vendolin också.
He he, hoppas det går vägen denna gång då!
Känner allt för väl igen mej i beskrivningen och håller med om att det är många prylar jag sålt som jag fortfarande saknar.