kmo skrev:Anders!! Var hittar du alla världsklass smileys??? Ja, jag är skitkass på att surfa.. Ändå har jag tid, sitter på jobbet och gör ingenting, läser den här tråden bl a.. Förundrande hur lite det krävs för att dela upp folk i två läger. Inte underligt det krigas..
kmo skrev:Anders!! Var hittar du alla världsklass smileys??? Ja, jag är skitkass på att surfa.. Ändå har jag tid, sitter på jobbet och gör ingenting, läser den här tråden bl a.. Förundrande hur lite det krävs för att dela upp folk i två läger. Inte underligt det krigas..
Klicka på "Fler Smileys" under Smileysarna....
Stort! Men det är ju inga jättefränaste som Liten fuskar med..
Hallå grabbar! Här diskuterar vi faktiskt allvarliga saker.
Jaha, du menar dom. Det är ju fulsmileys som Anders fullänkar till från en värld utanför PrataBas.
Hallå grabbar! Här diskuterar vi faktiskt allvarliga saker.
Tjoffe skrev:hm... ??? Egentligen är nog två strängar onödigt. Jag ska bygga en bas med bara en E-sträng och fem band!
NU snackar vi shortscale!
Shortscale är bra.. Jag är ganska liten vilket innebär korta armar..
Edit: Kom att tänka på det här med att man inte tjänar några pengar ovanför 5:e band.. Jag ska placera alla mina band under 5:e och kommer på så sätt att bli stenrik!
Sartic skrev:Fattar inte varför folk blev upprörda över detta. Jag är till och med förvånad, så brukar det ju inte gå till här på PB.
Det är ju victor wooten vi snackar om..
Han är också en av mina favoritbasister men du kommer aldrig se mig upprörd oavsett vad som sägs om honom. Är folk "på riktigt" upprörda så är det ju löjligt.
Satan, något av det tråkigaste jag vet det är folk som är så perverst konservativa med instruments bruk.. Ifall någon postar ett bassolo hör man alltid kommentarer om hur den har fel instrument etc.. Men vafan, måste man "spela bas" bara för att ett gäng medelålders konservativa dallassallader är av åsikten att "ska man spela bas ska man fan spela bas!". Får man inte bara spela musik istället? Av det jag har sett av Victor Wooten kan jag konstatera att jag gillar honom INTE, men det betyder inte att jag tycker han är en värdelös basist som borde ägna sig åt gitarr istället, bara för att han tar mer än en grundton i kvartalet. JAG FLIPPAR SOM FAN PÅ DET!!!
PS. Joey dipischlipaschlopischlio AKA lädertajtsen i manowar är ett undantag... Fast han borde inte spela gitarr heller, han borde lägga ner allt vad musik heter och flytta till valfri Himalaya topp.
the_great_alfonzo skrev:Satan, något av det tråkigaste jag vet det är folk som är så perverst konservativa med instruments bruk.. Ifall någon postar ett bassolo hör man alltid kommentarer om hur den har fel instrument etc.. Men vafan, måste man "spela bas" bara för att ett gäng medelålders konservativa dallassallader är av åsikten att "ska man spela bas ska man fan spela bas!". Får man inte bara spela musik istället? Av det jag har sett av Victor Wooten kan jag konstatera att jag gillar honom INTE, men det betyder inte att jag tycker han är en värdelös basist som borde ägna sig åt gitarr istället, bara för att han tar mer än en grundton i kvartalet. JAG FLIPPAR SOM FAN PÅ DET!!!
PS. Joey dipischlipaschlopischlio AKA lädertajtsen i manowar är ett undantag... Fast han borde inte spela gitarr heller, han borde lägga ner allt vad musik heter och flytta till valfri Himalaya topp.