Hartke 3500 - såld!
- Nick
- VIP medlem
- Kontakt:
Hartke 3500 - såld!
Har inget behov av denna i nuläget, så den får gå. Min Hartke 3500.
Läs mer i den här tråden:
http://pratabas.se/viewtopic.php?t=15448
Tillverkarens sida:
http://www.samsontech.com/products/prod ... ?prodID=16
Prisidé. 2000?
Avbetalning går bra.
edit: avbetalningsmöjlighet
Läs mer i den här tråden:
http://pratabas.se/viewtopic.php?t=15448
Tillverkarens sida:
http://www.samsontech.com/products/prod ... ?prodID=16
Prisidé. 2000?
Avbetalning går bra.
edit: avbetalningsmöjlighet
Senast redigerad av Nick den sön 22 mar 2009, 22:45, redigerad totalt 3 gång.
- Bas-Janne
- VIP medlem
- Nick
- VIP medlem
- Kontakt:
- Bas-Janne
- VIP medlem
Mina älskade små avkommor hade andra planer åt mig så det blev en stor stund, typNick skrev:Liten stund senare?Bas-Janne skrev:Hmm, sugen. Kommer inte åt bilderna (arbetgivarens nätfilter) vill gärna se dom först.
Återkommer om en liten stund.

Blev nog lite tveksam. Får sova på saken.
\m/
5 feta: Ibanez SR855LE
6 tunna: Strandberg Boden Paul Masvidal Signature & Suhr Modern Pro
7 tunna: Ibanez RG1527F
5 feta: Ibanez SR855LE
6 tunna: Strandberg Boden Paul Masvidal Signature & Suhr Modern Pro
7 tunna: Ibanez RG1527F
- Nick
- VIP medlem
- Kontakt:
Brukar vara såBas-Janne skrev:Mina älskade små avkommor hade andra planer åt mig så det blev en stor stund, typNick skrev:Liten stund senare?Bas-Janne skrev:Hmm, sugen. Kommer inte åt bilderna (arbetgivarens nätfilter) vill gärna se dom först.
Återkommer om en liten stund.![]()
Blev nog lite tveksam. Får sova på saken.

Även fast jag vill kränga iväg den, så vill jag ju att folk ska bli nöjda. Inte bara spontanköpa och ångra sig direkt efter. Smart att sova på saken!
- Nick
- VIP medlem
- Kontakt:
- Nick
- VIP medlem
- Kontakt:
- Nick
- VIP medlem
- Kontakt:
-
- Medlem++
Då tar jag den för 2000 ink frakt.Nick skrev:FörhandlingsbartYZZ skrev:Är priset fresten med eller utan frakt?![]()
Kan sälja den för 2000, inklusive frakt.
Får se imorn om det blir avbetalning eller om jag kan betala allt på en gång

Rickenbacker 4003 - 80, Wal Mach I - 82, "Dtuner" Custom Jazz Bass (föredetta Cimar), Burny Eagle, + en massa annat skit.
YZZ
YZZ
- Nick
- VIP medlem
- Kontakt:
- Nick
- VIP medlem
- Kontakt:
- Tjoffe
- Medlem+
Av samma anledning sålde jag min!Nick skrev:Har insett att jag inte behöver hartken, jag har ju min laneycombo!Tjoffe skrev:En väldigt trevlig topp måste jag säga.. Har ägt HA 5500:an.
Ljudmässigt är den kanon. Jag sålde min Hartkestack vidare och köpte en dyrare GK-doning. Den krämar som fan men jag saknar min Harkt ibland..

-
- Medlem++
Ska jag ta det som att Laneycombon skulle vara bättre?Tjoffe skrev:Av samma anledning sålde jag min!Nick skrev:Har insett att jag inte behöver hartken, jag har ju min laneycombo!Tjoffe skrev:En väldigt trevlig topp måste jag säga.. Har ägt HA 5500:an.
Ljudmässigt är den kanon. Jag sålde min Hartkestack vidare och köpte en dyrare GK-doning. Den krämar som fan men jag saknar min Harkt ibland..

Rickenbacker 4003 - 80, Wal Mach I - 82, "Dtuner" Custom Jazz Bass (föredetta Cimar), Burny Eagle, + en massa annat skit.
YZZ
YZZ
- Tjoffe
- Medlem+
Du ska ta det som att du ska köpa min kombo!YZZ skrev:Ska jag ta det som att Laneycombon skulle vara bättre?Tjoffe skrev:Av samma anledning sålde jag min!Nick skrev:Har insett att jag inte behöver hartken, jag har ju min laneycombo!Tjoffe skrev:En väldigt trevlig topp måste jag säga.. Har ägt HA 5500:an.
-
- Medlem++
Nah men du kan kanske köpa minTjoffe skrev:Du ska ta det som att du ska köpa min kombo!YZZ skrev:Ska jag ta det som att Laneycombon skulle vara bättre?Tjoffe skrev:Av samma anledning sålde jag min!Nick skrev:Har insett att jag inte behöver hartken, jag har ju min laneycombo!Tjoffe skrev:En väldigt trevlig topp måste jag säga.. Har ägt HA 5500:an.

YZZ
YZZ
- Nick
- VIP medlem
- Kontakt:
Jag använder ju en hartke vxl som preamp till min laneyYZZ skrev:Nah men du kan kanske köpa minTjoffe skrev:Du ska ta det som att du ska köpa min kombo!YZZ skrev:Ska jag ta det som att Laneycombon skulle vara bättre?Tjoffe skrev:Av samma anledning sålde jag min!Nick skrev:Har insett att jag inte behöver hartken, jag har ju min laneycombo!Tjoffe skrev:En väldigt trevlig topp måste jag säga.. Har ägt HA 5500:an.