Cool rörtopp/steg 800:- Blocket

Säljesannonser om förstärkare och högtalare
Skriv svar
Användarvisningsbild
Heyman
VIP medlem
Kontakt:

Cool rörtopp/steg 800:- Blocket

Inlägg av Heyman »

Användarvisningsbild
Sartic
Medlem+

Inlägg av Sartic »

Grymt cool!
Kultivator
Medlem++

Inlägg av Kultivator »

Wow! Undrar hur många watt det är?
Basar: Två rosa, en ihålig gulrödsvart, en lång bakvänd svartbrun, en kort röd. Förstärkare: En stor blåsvart
gäst

Inlägg av gäst »

Den ligger på ca 30W vill jag minnas... tror det här är samma kille som jag var på vippen att köpa en Gösta Bäckström av, men det blev inget med det. Sedan hittade jag en till som dessutom var billigare, men då hade jag varken pengar eller behov. Men den är cool som få.
Användarvisningsbild
b_luthman
Medlem+

Inlägg av b_luthman »

haha vilket as!
spelar i:
www.myspace.com/jaganata

Ibanez SR1000EFB |Ibanez SRX 595
Hartke VXL | Ibanez PD7 | Crest Vs 900 | 210 +115
Användarvisningsbild
MatsD
Medlem++

Inlägg av MatsD »

Tjusig, men den ser mer ut som en krypteringsmaskin från andra världskriget, typ Enigma än en stärkare.

/Mats D
gäst

Inlägg av gäst »

MatsD skrev:Tjusig, men den ser mer ut som en krypteringsmaskin från andra världskriget, typ Enigma än en stärkare.

/Mats D
Haha, +1
Förresten, var det inte du som hade bjudit 500-lappen för Gösta Bäckström'en som låg/ligger ute på diskant? Hur gick det med den?
Användarvisningsbild
Heyman
VIP medlem
Kontakt:

Inlägg av Heyman »

MatsD skrev:Tjusig, men den ser mer ut som en krypteringsmaskin från andra världskriget, typ Enigma än en stärkare.

/Mats D

Då måste man ha en högtalarlåda som ser ut som en tigertank.
Användarvisningsbild
MatsD
Medlem++

Inlägg av MatsD »

rumpeldunken skrev:
Haha, +1
Förresten, var det inte du som hade bjudit 500-lappen för Gösta Bäckström'en som låg/ligger ute på diskant? Hur gick det med den?
Jag var nog uppe i 700 t o m men norcomp antydde väl att han inte tänkte släppa den för under tusenlappen, vilket den säkert är värd, vintage och ptp-byggd som den är, men jag har lite mycket prylar ändå och köpte just ett Edgar D-Lux-chassi (också ptp) och ska väl försöka göra en komplett stärk av det först innan jag köper på mig mer rörstärkarprojekt.

/Mats D
gäst

Inlägg av gäst »

MatsD skrev:
rumpeldunken skrev:
Haha, +1
Jag var nog uppe i 700 t o m men norcomp antydde väl att han inte tänkte släppa den för under tusenlappen, vilket den säkert är värd, vintage och ptp-byggd som den är, men jag har lite mycket prylar ändå och köpte just ett Edgar D-Lux-chassi (också ptp) och ska väl försöka göra en komplett stärk av det först innan jag köper på mig mer rörstärkarprojekt.

/Mats D
Okej :)
Skriv svar