Lägger ut en intressekoll som det brukar heta. Är väl egentligen tämligen nöjd med den men e sugen på å få testa bgt annat i samma watt å prisklass.
Tycker det enda negativa med den, vilket har nämnts i recensioner här på forumet är att basen kring 200hz är svårmodulerad, alltid lite för mycket av den, men hyfsat många vill ju ha tryck i de regionerna.
Så som sagt var sugen på å byta om ngn e sugen på å prova en sån här. Har inget emot att byta tebax om ev. bytespartner inte skulle va nöjdefter lite testning.
Ja, ja vet....bild kommer
Senast redigerad av Hangover den tor 22 jan 2009, 15:54, redigerad totalt 1 gånger.
Hangover skrev:
Bara byte mot annan topp e aktuellt för mig just nu.
Pengar som pengar, kan man ju tycka.
Det har du rätt i, skräcken e bara att få den såld å sedan inte hitta ngt för de slantarna inom rimlig tid. Har bara den stärken just nu så vill ogärna stå utan ngn längre tid. Men e de ingen som nappar på ett byte så får jag väl kränga den.
Såg att det var ngn som hade en Hartke 3500 eller va de heter och som var nyfiken på Ashdown, ska se om han kanske nappar.
Hangover skrev:
Bara byte mot annan topp e aktuellt för mig just nu.
Pengar som pengar, kan man ju tycka.
Det har du rätt i, skräcken e bara att få den såld å sedan inte hitta ngt för de slantarna inom rimlig tid. Har bara den stärken just nu så vill ogärna stå utan ngn längre tid. Men e de ingen som nappar på ett byte så får jag väl kränga den.
Såg att det var ngn som hade en Hartke 3500 eller va de heter och som var nyfiken på Ashdown, ska se om han kanske nappar.
På fråga 1 svarar jag : nej inte just nu, ligger sjuk hemma å tar mig nog inte till lokalen före helgen. Men så kvickt jag bara kan så ordnar jag tjusiga close-ups.
På fråga 2 svarar jag: Absolut, e nyfiken på Warwick-stärkare ända sedan jag pluggade in i en liten combo i musikaffären , lät juste tyckte jag.
Öhhh e de ´just min topp du vill se närbilder på för att avgöra skicket eller är det modellen som sådan?