MXR:s preamp, distpedal och DI-box för basister. Fint skick och hel batterilucka Bra sak men jag har för många apparater av det här slaget och så behöver jag få loss cash.
Det är min på bilden:
Pris: 1000 kr jämnt + ev frakt
SÅLD
/Mats D
Senast redigerad av MatsD den lör 28 mar 2009, 15:37, redigerad totalt 2 gång.
Usch... nu fick jag dåligt samvete. Skulle ju fixa min defekta med hjälp av 200071, har gått bra lång tid nu... sa ju att jag skulle skicka den för flera veckor sedan. Får göra det snart, och om den kan lagas, så kan du troligtsvis få köpa min
Usch... nu fick jag dåligt samvete. Skulle ju fixa min defekta med hjälp av 200071, har gått bra lång tid nu... sa ju att jag skulle skicka den för flera veckor sedan. Får göra det snart, och om den kan lagas, så kan du troligtsvis få köpa min
Vad är det för fel på den ?
Den går inte få bypass, distar i alla lägen, plus att själva disten låter skit. Nåt är fel helt klart... men jag vet inte vad, är ingen expert. Jag har lämnat in den, men dom behövde kopplingschema och grejer. Antar att dom inte var några experter heller.
rumpeldunken skrev:
Den går inte få bypass, distar i alla lägen, plus att själva disten låter skit. Nåt är fel helt klart... men jag vet inte vad, är ingen expert. Jag har lämnat in den, men dom behövde kopplingschema och grejer. Antar att dom inte var några experter heller.
rumpeldunken skrev:
Hmm..låter ju inget vidare bra alls.
Verkligen inte. Men 200071 har erbjudit sig att ta den till en kille han känner, som tydligen ska vara duktig och nog kan fixa den. Det verkar egentligen vara en väldigt bra pedal.