Hela söndan förstörd!
Hade ju glatt mig så åt min nya bas!

Ska det vara så jävla svårt att föra över pengar?
Det tar ca 5 minuter.
blackparkas skrev:La vi inte till någon regel förut att om inte de som bokat lotter betalt inom en viss tid så går lotterna vidare till någon annan?
+1TDHP skrev:Ska det vara så jävla svårt att föra över pengar?
Det tar ca 5 minuter.
Men seriöst parkas, det är inte bankdagar på lördag och söndag så det där fungerar inte om inte samtliga har samma bank. Sluta stressa för tusan, dragningen var inte planerad förrän mitt i nästa vecka ändå.blackparkas skrev:From nu så tycker jag att vi kör en ny regel.
Lotteri på söndan och lotter ska vara betalda senast kl 20:00 på lördagen!
Kopierar man in den regeln i varje nytt lotteri så ska det inte vara så svårt...
Gäller ju mig också, jag är skitlat. Tycker det är skitjobbigt med Nordeadosan hit och dit....
Gör man så så kan man släppa de andra lotterna till försäljning, kanske till de som har samma bank som den som lottar ut? Då går ju överföringen direkt.
ja, fast vad vinner man på det egentligen?blackparkas skrev:From nu så tycker jag att vi kör en ny regel.
Lotteri på söndan och lotter ska vara betalda senast kl 20:00 på lördagen!
Kopierar man in den regeln i varje nytt lotteri så ska det inte vara så svårt...
Gäller ju mig också, jag är skitlat. Tycker det är skitjobbigt med Nordeadosan hit och dit....
Gör man så så kan man släppa de andra lotterna till försäljning, kanske till de som har samma bank som den som lottar ut? Då går ju överföringen direkt.
+ oändligt!Simon Andersson skrev:i detta fallet är ju alla så jävla kåta på basen så ingen orkar vänta...
Och helt utan anledning för jag ska vinna den..Klopper skrev:+ oändligt!Simon Andersson skrev:i detta fallet är ju alla så jävla kåta på basen så ingen orkar vänta...![]()
![]()