edvine skrev:NEJ! JAG FICK DIG INTE!
Det var Peter Erskine, fan också. Han tycker jag faktiskt inte om, haha.
Ja, Peter Erskine är ju en av de sämsta. Eller?..........
Jobbigt med internet (irony check).
Ah. Sorry!
Gah, jag tycker han är rätt torr och tråkig faktiskt. Men du gillar honom? Bara så vi har allt klart för oss
Det är Dennis Chambers som lirar på den inspelningen. Den är från 94 och då var det Chambers på trummor. Peter Erskine lirade på turnén 93, I övrigt var det i princip samma band. (Alive in America heter plattan om ni inte redan visste det.)
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
Jo så är det nog. =)
Hur han spelar den här är typiskt för varför jag älskar honom i steeley och också varför jag fullkomligen HATAR hur dom jävla 90-talspuckona sabbade steeley under dom turnéerna...Även Ready Freddie på sin p-bas är ju lite halvskön.. http://www.youtube.com/watch?v=HUby3VYo ... re=related