Nu ska de väck!

Säljesannonser om elbasar och akustiska basar
Användarvisningsbild
200071
Hedersmedlem

Inlägg av 200071 »

Nyasu skrev:Det är möjligt att de är välgjorda, men träslaget får de att se ut som något en hemslöjdsförening gjort på fritiden och säljer på en loppmarknad :roll:
Och vem gläder du med detta påståeende?
Användarvisningsbild
BBQV
Forumvärd

Inlägg av BBQV »

Du kan få skriftliga garantier på att hemslöjdsföreningen på intet sätt är inblandad. Jag tar på mig det fulla ansvaret! :wink:

Det är gammal hederlig ask som pryder fram och baksidan, utvald för utseendet och de akustiska egenskaperna. Jag är nöjd.
"If you reach perfection your standards are too low."

Presentation
Användarvisningsbild
basmartin
Medlem+++

Inlägg av basmartin »

Nyasu skrev:Det är möjligt att de är välgjorda, men träslaget får de att se ut som något en hemslöjdsförening gjort på fritiden och säljer på en loppmarknad :roll:
Det beror nog mer på fotona. Går ju att få vilken skönhet till bas som helst att se dassig ut om man har sunkiga bilder.
Martinus Olai Gothenburgiensis

https://www.facebook.com/martinolssonbass/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.reverbnation.com/basmartin" onclick="window.open(this.href);return false;

Presentation: http://www.pratabas.se/viewtopic.php?t=1670" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
200071
Hedersmedlem

Inlägg av 200071 »

BarbequeVillage skrev:Du kan få skriftliga garantier på att hemslöjdsföreningen på intet sätt är inblandad. Jag tar på mig det fulla ansvaret! :wink:

Det är gammal hederlig ask som pryder fram och baksidan, utvald för utseendet och de akustiska egenskaperna. Jag är nöjd.

:lol: :lol: :lol: :tummenupp:
Användarvisningsbild
Micael
Medlem+

Inlägg av Micael »

BarbequeVillage skrev:Du kan få skriftliga garantier på att hemslöjdsföreningen på intet sätt är inblandad. Jag tar på mig det fulla ansvaret! :wink:

De askbasar som jag har sett i verkligheten på Bålsta Musik är mycket snyggare än vad som framgår av bilderna. Dessutom - och det här kommer från en som skyr guldmekanik som en vampyr skyr silverkors - så passar guldet in bra.
www.toothpaste.se
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Micael presenterar sig
Användarvisningsbild
B-Å Åhs
Medlem++

Inlägg av B-Å Åhs »

Synd att inte alla har vett att uppskatta snygga träbitar
"I'm too old for this shit"
HPD P bas, 2 st Roland Bass Cube, HPD fretless , EBS Microbass 2,
ART TubePac QSC USA400 , Fearful 15/6 .
Medlem av PrataBas gubbklubb 50++
Användarvisningsbild
Micael
Medlem+

Inlägg av Micael »

B-Å Åhs skrev:Synd att inte alla har vett att uppskatta snygga träbitar
Det gör jag, gärna under ett lager blå färg. Men min reaktion när jag fick se basen jag hade köpt var: Den var ju snygg!
www.toothpaste.se
Micael presenterar sig
Användarvisningsbild
BBQV
Forumvärd

Inlägg av BBQV »

Tycke och smak varierar, jag är själv inte särskilt förtjust i möbelbasar med guldmekanik. Anledningen till att jag byggde dem var att jag ville testa mina kunskaper. Nu vet jag att jag kan så nu gör jag på andra sätt. Får jag välja själv så blir det en OLW pre CBS anyday! :lol: :lol: :lol:

Presentation
Användarvisningsbild
Hangover
Medlem+

Inlägg av Hangover »

Och du bygger många basar själv antar jag? Kan du inte va snäll å lägga upp några bilder?
Rock gör livet lättare...
(än vad då?)
http://www.myspace.com/hangoversweden
F.F.
Medlem

Inlägg av F.F. »

Gillar den röda skarpt! toksnygg! synd att besparingarna ska prioriteras till en soffa denna månad....
RICKENBACKER
Användarvisningsbild
BBQV
Forumvärd

Inlägg av BBQV »

Bild
5:a med aktiva MEC-mikar
4150 kr

Bild
5:a med passiva Ibanez DX-mikar
3450 kr

De två kvarvarande kommer till Glanshammar om nå'n är intresserad!

Presentation
Lilldjuret
Medlem+

Inlägg av Lilldjuret »

Skulle vara ännu mer intresserad om lite mer.. Högupplösta bilder på naturfemman skulle kunna komma upp. :wink:
Skriv svar