Perkele...men får det inte att trixa till det men nån specialkabel?
Har för mig att det finns nån seriekopplings-variant för att man ska få ut 9+9=18v fast trafon bara ger 9v...men det har ju hänt en gång tidigare att jag hade fel.
Perkele...men får det inte att trixa till det men nån specialkabel?
Har för mig att det finns nån seriekopplings-variant för att man ska få ut 9+9=18v fast trafon bara ger 9v...men det har ju hänt en gång tidigare att jag hade fel.
Allting går. Du får väl lägga till en 18V adapter i lådan och köra just den på 18 om det inte går att lösa på annat sätt. Men jag tvivlar på att du får fatt i 18V ur orginaladaptern..
"* The specifications are subject to change without notice."
Lustig formulering; får mig att tolka fritt:
Plötsligt en dag när du kommer till replokalen har ström-matningen ersatts av bamburör fulla med vetekli och bordet fått senapsgult ränder i zick-zack.
UTAN FÖRVARNING!
Scary stuff.
Ser förresten trevligt ut. Är lite på jakt efter ett dessutom.
Mäter lite när jag har pedalerna samlade nästa gång och återkommer om det passar, om den finns kvar och om jag kommer ihåg det hela...
Chriller skrev:"* The specifications are subject to change without notice."
Lustig formulering; får mig att tolka fritt:
Plötsligt en dag när du kommer till replokalen har ström-matningen ersatts av bamburör fulla med vetekli och bordet fått senapsgult ränder i zick-zack.
UTAN FÖRVARNING!
Scary stuff.
Ser förresten trevligt ut. Är lite på jakt efter ett dessutom.
Mäter lite när jag har pedalerna samlade nästa gång och återkommer om det passar, om den finns kvar och om jag kommer ihåg det hela...
Mät på du..
Och incidenten med vetekli har inte inträffat än i alla fall.
Från och med nu så är dina monitorer gisslan i Västerås!
Lägg pedalbordet bakom soptunnan vi norra läktaren så kommer monitorerna att lämnas tillbaka oskadda.
För att visa att jag menar allvar kommer jag att knippsa av en del av högtalargallret och sända i ett kuvert.
MikeO skrev:Från och med nu så är dina monitorer gisslan i Västerås!
Lägg pedalbordet bakom soptunnan vi norra läktaren så kommer monitorerna att lämnas tillbaka oskadda.
För att visa att jag menar allvar kommer jag att knippsa av en del av högtalargallret och sända i ett kuvert.