Passar Rob Trujillo i Metallica?
-
- Medlem++
Passar Rob Trujillo i Metallica?
Jag tycker inte han gör det, och han gjorde inte det med Ozzy heller.
Senast redigerad av Markooo den sön 05 apr 2009, 04:35, redigerad totalt 1 gånger.
Fender AV '62 P-bas, Fender JB62, Fernandes RB80
Hiwatt DR103 '72, GK 800RB, Marshall 1552 2x15
- richieroyale
- Medlem+
- hosse
- Medlem+++
Victor Wooten.richieroyale skrev:Jag håller med, jag tycker inte heller att han passar in. Det känns som att han var i sitt rätta element när han spelade i Suicidal Tendencies i början av -90talet (om jag inte missminner mig?) där han fick leva ut sina funkorgier.
Men vem hade då passat som bassist i nya Metallica?
www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
- richieroyale
- Medlem+
NEJhosse skrev:Victor Wooten.richieroyale skrev:Jag håller med, jag tycker inte heller att han passar in. Det känns som att han var i sitt rätta element när han spelade i Suicidal Tendencies i början av -90talet (om jag inte missminner mig?) där han fick leva ut sina funkorgier.
- hosse
- Medlem+++
Jaco då?richieroyale skrev:NEJhosse skrev:Victor Wooten.richieroyale skrev:Jag håller med, jag tycker inte heller att han passar in. Det känns som att han var i sitt rätta element när han spelade i Suicidal Tendencies i början av -90talet (om jag inte missminner mig?) där han fick leva ut sina funkorgier.
www.chucknorrisfacts.com
Jodå. Ta med både Wooten och Steve Bailey. Riktiga rockers.richieroyale skrev:NEJhosse skrev:Victor Wooten.richieroyale skrev:Jag håller med, jag tycker inte heller att han passar in. Det känns som att han var i sitt rätta element när han spelade i Suicidal Tendencies i början av -90talet (om jag inte missminner mig?) där han fick leva ut sina funkorgier.
- richieroyale
- Medlem+
Ja och Les Claypool när vi ändå har byxorna nereJohannes skrev:Jodå. Ta med både Wooten och Steve Bailey. Riktiga rockers.richieroyale skrev:NEJhosse skrev:Victor Wooten.richieroyale skrev:Jag håller med, jag tycker inte heller att han passar in. Det känns som att han var i sitt rätta element när han spelade i Suicidal Tendencies i början av -90talet (om jag inte missminner mig?) där han fick leva ut sina funkorgier.

- hosse
- Medlem+++
Mark King får väl också vara med på ett hörn?richieroyale skrev:Ja och Les Claypool när vi ändå har byxorna nereJohannes skrev:Jodå. Ta med både Wooten och Steve Bailey. Riktiga rockers.richieroyale skrev:NEJhosse skrev:Victor Wooten.richieroyale skrev:Jag håller med, jag tycker inte heller att han passar in. Det känns som att han var i sitt rätta element när han spelade i Suicidal Tendencies i början av -90talet (om jag inte missminner mig?) där han fick leva ut sina funkorgier.
www.chucknorrisfacts.com
- hosse
- Medlem+++
hur tänker du nu? Joey i Manowar har ju ett tungt ljud med makalös botten.Johannes skrev:Spelar väl ingen roll vem som spelar bas i Metallica? Det har väl inte hörts någon bas på deras plattor sedan Cliffs dagar? Världens näst basfattigaste band. Tvåa efter Manowar.
www.chucknorrisfacts.com
- richieroyale
- Medlem+
Jag kan inte riktigt hålla med (den svarta skivan gav basen lite andrum, annars är det dåligt) men den markanta skillnaden är att den inte spelar en lika viktig roll längre, vilket är synd.Johannes skrev:Spelar väl ingen roll vem som spelar bas i Metallica? Det har väl inte hörts någon bas på deras plattor sedan Cliffs dagar? Världens näst basfattigaste band. Tvåa efter Manowar.
- richieroyale
- Medlem+
- richieroyale
- Medlem+
- hosse
- Medlem+++
Sid Vicious.richieroyale skrev:Vem hade STILISTISKT sätt passat bäst då?
www.chucknorrisfacts.com
- richieroyale
- Medlem+
- Night Prowlèr
- Medlem
- Tarzan08
- Medlem++
- Ort: Stockholms södra utkanter...det bjuds på kaffe om någon har vägarna förbi
farbror Rob är knasigt fel för det napsterhatande bandet... de skulle ha sparat Jason nu när Cliff käkade buss i Småland.
Trulle gjorde sig absolut bäst i Infectious Grooves...tätt följt av just Suicidal där "bay area funk thrash" var som störst.
på den tiden gick det dessutom bra att spela Thrash i dur (!) med färgglada kortbyxor(?!) och tokroliga t-tröjor.
....aaah, det var tider det! Innan alla blev så förbannat arga på allting

Trulle gjorde sig absolut bäst i Infectious Grooves...tätt följt av just Suicidal där "bay area funk thrash" var som störst.
på den tiden gick det dessutom bra att spela Thrash i dur (!) med färgglada kortbyxor(?!) och tokroliga t-tröjor.
....aaah, det var tider det! Innan alla blev så förbannat arga på allting

Vägrar använda smileys!
{fyra strängar}
{fyra strängar}