Nä, Emman är snäppet bättre... Men T-rexen passar mitt ljud bättre tack vare blendkontrollen + att jag slipper ha en extra pedal för fuzz. Om ingen köper den här snart så kör jag två distpedaler istället!cub skrev:Näst bästa? Eftersom du behåller Bass juicen istället för Emman?FreCKo skrev:Jag är lite förvånad över att ingen är sugen på den här? Det här ÄR den bästa overdriven jag testat för bas!
Emma ReezaFRATzitz SÅLD!
- FreCKo
- Medlem++
- FreCKo
- Medlem++
- FreCKo
- Medlem++
eh? Kolla svaret jag fick på vendolin
Meddelande:
Dear Seller, Good day to you. I am interested you your posted items to the condition of it. I hope it is in good condition. I can only pay in euros. I want you to get back to me immediately with the total price you want to sale it in euros and the shipping cost via express postage delivery to Federal Science an Technical College,Lagos-State in West Africa. I am buying for a student. OK email:debi.melissa@yahoo.com I await your mail.

Meddelande:
Dear Seller, Good day to you. I am interested you your posted items to the condition of it. I hope it is in good condition. I can only pay in euros. I want you to get back to me immediately with the total price you want to sale it in euros and the shipping cost via express postage delivery to Federal Science an Technical College,Lagos-State in West Africa. I am buying for a student. OK email:debi.melissa@yahoo.com I await your mail.
- 41HZ
- Medlem+
- blackparkas
- Medlem++++
Bara att sälja så länge köparen sätter in pengarna på konto.
Eller kör via Paypal.
Eller kör via Paypal.
Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
- FreCKo
- Medlem++
Hah! Jag skickade tillbaka att pedalen var i bra skick, men att jag tyvärr inte skulle skicka den utomlands och önskade henne lycka till med att hitta en pedal, fick då det här som svar (jag har @yahoo.se som mail):
Hello Fredrik,
I hope you are are till on the computer. Do nyou have yahoo Instant Messenger. I want to add you on there to talk to you about the payment and shipment of the item. OK
Debi.
Hon ger sig inte! Så kom igen och KÖP pedaljäveln innan jag postar den till Afrika!
Hello Fredrik,
I hope you are are till on the computer. Do nyou have yahoo Instant Messenger. I want to add you on there to talk to you about the payment and shipment of the item. OK
Debi.
Hon ger sig inte! Så kom igen och KÖP pedaljäveln innan jag postar den till Afrika!
- FreCKo
- Medlem++
- straightedge79
- VIP medlem
- FreCKo
- Medlem++
- Bassplaya
- VIP medlem
- peter_s
- Medlem++
Nu kanske jag är övermammig, men du vet väl om att det där första mejlet är bluff raktigenom? Har läst om hur många som helst som satt ut annonser och fått ett närmast identiskt mejl av någon intresserad köpare, eller någon som vill köpa grejen för någon annans räkning. De som gått på det har fått rejäla näsbrännor. Undvik!FreCKo skrev:Hah! Jag skickade tillbaka att pedalen var i bra skick, men att jag tyvärr inte skulle skicka den utomlands och önskade henne lycka till med att hitta en pedal, fick då det här som svar (jag har @yahoo.se som mail):
Hello Fredrik,
Debi.
- FreCKo
- Medlem++
Det ska vara som en steglös väljare mellan klass A och klass B-förstärkare... Blir en liten skillnad i övertoner, jag har använt den lite som en presence-kontroll/extra tonkontroll, men den kan man lämna rakt upp om man så villBassplaya skrev:Fråga:
Vad gör BIAS ratten?

Undviker det som pesten!peter_s skrev:Nu kanske jag är övermammig, men du vet väl om att det där första mejlet är bluff raktigenom? Har läst om hur många som helst som satt ut annonser och fått ett närmast identiskt mejl av någon intresserad köpare, eller någon som vill köpa grejen för någon annans räkning. De som gått på det har fått rejäla näsbrännor. Undvik!FreCKo skrev:Hah! Jag skickade tillbaka att pedalen var i bra skick, men att jag tyvärr inte skulle skicka den utomlands och önskade henne lycka till med att hitta en pedal, fick då det här som svar (jag har @yahoo.se som mail):
Hello Fredrik,
Debi.
Upptäckte att 1000kr är lite för mycket, om vi säger 900 spänn och jag bjuder på frakten?
EDIT!!!
Jag kör SNI's pris också, vill inte ha kvar pedaljäveln

- FreCKo
- Medlem++
- John_D
- Medlem++
Om någon köper min bas innan fredag morgon så köper jag din Emma inget snack! Även om jag har en känsla av att det inte är riktigt det jag vill ha (tror att jag helst vill ha fuzz, har inte bestämt mig än bara).FreCKo skrev:Sänker till SNI's pris, 850 spänn och jag bjuder på frakten. Köper ingen den här innan helgen är slut bränner jag upp skiten istället!
Vi får väl se

It doesn't matter if it's not broken...I can fix it.
- FreCKo
- Medlem++
Använde den igår på vår inspelning, blev ett gött tryck i ljudet tack vare mix-kontrollen... Emman fick snällt ligga bredvid och titta på, min tanke var att testa båda men T-rexen fick all action... Den passar vår ljudbild perfekt helt enkelt.cub skrev:f*n jag som precis shoppade en Bass juice istället..
Du kan skita till ljudet rätt ordentligt med den här annars, hade du bott i Sthlm hade du kunnat få testa pedalen innan!John_D skrev:Om någon köper min bas innan fredag morgon så köper jag din Emma inget snack! Även om jag har en känsla av att det inte är riktigt det jag vill ha (tror att jag helst vill ha fuzz, har inte bestämt mig än bara).FreCKo skrev:Sänker till SNI's pris, 850 spänn och jag bjuder på frakten. Köper ingen den här innan helgen är slut bränner jag upp skiten istället!
Vi får väl se
- John_D
- Medlem++
Som det serut så kan du snart skicka iväg din emmaFreCKo skrev:Du kan skita till ljudet rätt ordentligt med den här annars, hade du bott i Sthlm hade du kunnat få testa pedalen innan!John_D skrev:Om någon köper min bas innan fredag morgon så köper jag din Emma inget snack! Även om jag har en känsla av att det inte är riktigt det jag vill ha (tror att jag helst vill ha fuzz, har inte bestämt mig än bara).FreCKo skrev:Sänker till SNI's pris, 850 spänn och jag bjuder på frakten. Köper ingen den här innan helgen är slut bränner jag upp skiten istället!
Vi får väl se

- FreCKo
- Medlem++
Är du snabb och snärtig och säger till idag så kan jag faktiskt få iväg den idag, vilket gör att du har den imorgon... Perfekt till helgen!John_D skrev:Som det serut så kan du snart skicka iväg din emmaFreCKo skrev:Du kan skita till ljudet rätt ordentligt med den här annars, hade du bott i Sthlm hade du kunnat få testa pedalen innan!John_D skrev:Om någon köper min bas innan fredag morgon så köper jag din Emma inget snack! Även om jag har en känsla av att det inte är riktigt det jag vill ha (tror att jag helst vill ha fuzz, har inte bestämt mig än bara).FreCKo skrev:Sänker till SNI's pris, 850 spänn och jag bjuder på frakten. Köper ingen den här innan helgen är slut bränner jag upp skiten istället!
Vi får väl semen jag skall bara få in mina pengar på kontot först

- John_D
- Medlem++
Det hjälper inget till att ha den i helgen...jag åker till Prag imogon så det skulle bara vara trist att veta att den ligger ensam på ett postkontor och är ledsenFreCKo skrev:Är du snabb och snärtig och säger till idag så kan jag faktiskt få iväg den idag, vilket gör att du har den imorgon... Perfekt till helgen!John_D skrev:Som det serut så kan du snart skicka iväg din emmaFreCKo skrev:Du kan skita till ljudet rätt ordentligt med den här annars, hade du bott i Sthlm hade du kunnat få testa pedalen innan!John_D skrev:Om någon köper min bas innan fredag morgon så köper jag din Emma inget snack! Även om jag har en känsla av att det inte är riktigt det jag vill ha (tror att jag helst vill ha fuzz, har inte bestämt mig än bara).FreCKo skrev:Sänker till SNI's pris, 850 spänn och jag bjuder på frakten. Köper ingen den här innan helgen är slut bränner jag upp skiten istället!

- FreCKo
- Medlem++
PRAG! Jävlar anamma, akta dig för Karlovi, öststat så det skriker om det och inte kul någonstans... (nattklubb). Smit in på några inhemska ölställen och sänk en öl och lite gulash så mår du som en prins efter!John_D skrev:Det hjälper inget till att ha den i helgen...jag åker till Prag imogon så det skulle bara vara trist att veta att den ligger ensam på ett postkontor och är ledsenFreCKo skrev:Är du snabb och snärtig och säger till idag så kan jag faktiskt få iväg den idag, vilket gör att du har den imorgon... Perfekt till helgen!John_D skrev:Som det serut så kan du snart skicka iväg din emmaFreCKo skrev:Du kan skita till ljudet rätt ordentligt med den här annars, hade du bott i Sthlm hade du kunnat få testa pedalen innan!John_D skrev:Om någon köper min bas innan fredag morgon så köper jag din Emma inget snack! Även om jag har en känsla av att det inte är riktigt det jag vill ha (tror att jag helst vill ha fuzz, har inte bestämt mig än bara).FreCKo skrev:Sänker till SNI's pris, 850 spänn och jag bjuder på frakten. Köper ingen den här innan helgen är slut bränner jag upp skiten istället!