Bassplaya skrev:blackparkas skrev:Ibanez TS9....
Emma Retardafratizzzzimo....
Finns väl en till salu tom på forumet.
Okajj, men skär inte dom bort väldigt mycket lågbas efter som det är gitarrpellar?
ÅH NEJ DU! Den skär fan inte bort bas

Världens mest underbara OD-pedal, går att använda som en cleanboost om man vill med bara pyyyyyttelite morr bakom, eller vräka på lite mer... Men den håller sig fortfarande inom typ "förstärkare dragen på max"-nivån, inga gigantiska distnivåer men det skulle du ju ha Fuzzen till...
Och dessutom säljer jag min

Jag skulle ha den och en Fuzz, men lyckades komma över en T-rex Bassjuice för ett grymt pris, och den har en schysst OD tillsammans med en stabil fuzz/boost.. Och den ersätte helt enkelt två pedaler. Emman är fortfarande den absolut bästa OD-pedalen jag testat, och då har jag dom senaste tre åren ägt dom här pedalerna:
Ibanez SM7
Boss DS1 Stinkfoot
MXR M80 DI+
Tech 21 Bassdriver Programmable
ProCo Rat
EHX Little Big Muff
Emman
T-Rex Bassjuice
+ fler som jag för tillfället inte kommer ihåg
Emman är den som haft absolut bäst OD. Går att sätta så att den verkligen ligger och myser i mixen, eller så drar man på tonkontrollerna lite och får ett riktigt elakt ljud. ENDA anledningen till att jag säljer den är för att jag vill ha så få pedaler som möjligt, och istället för att ha två separata pedaler så kan jag nu få allt i en pedal... Men om ingen köper den här snart så köper jag istället min gitarrists EHX Big Muff och kör TRE distpedaler.
Men som sagt, är du sugen på den så PMa gärna!