Men grisen då!
Det var bland det mulligaste på länge!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
blackparkas skrev:Vah!?
Säger du att Boom är tjock!???
Ikke!
Bara klädsamt fyllig!
Och inte minst aggressivt trevlig!
Men så bor han i mina gamla hemtrakter åxå!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
marcbass skrev:någon som kastar sten i glashus här?
Det tror jag inte!
Både jag, parkas och boom fyller upp våra kläder med den äran.
Det kallas pondus!
Läs på lite Marcuc!
Torkelboy skrev:"Sommarens sista suck" i Eskilstuna.
jag kan inte låta bli att tänka på vad som skulle hända om din högra(för oss vänstra) fot tappade friktionen och gled iväg. du skulle gå ner i spagat och sladden skulle knäckas i basen. musiken tystnar och det enda man hör är ett stilla kvidande.
Torkelboy skrev:"Sommarens sista suck" i Eskilstuna.
jag kan inte låta bli att tänka på vad som skulle hända om din högra(för oss vänstra) fot tappade friktionen och gled iväg. du skulle gå ner i spagat och sladden skulle knäckas i basen. musiken tystnar och det enda man hör är ett stilla kvidande.
Är väl inte det enda som skulle knäckas i så fall...
Seaweed skrev:
Är väl inte det enda som skulle knäckas i så fall...
Som i tennis!
New balls, please!
blackparkas skrev:Vah!?
Säger du att Boom är tjock!???
Ikke!
Bara klädsamt fyllig!
Och inte minst aggressivt trevlig!
Men så bor han i mina gamla hemtrakter åxå!
Jag håller på med aggressiv krigsföring mot min tjockhet, så snart är magen och trevligheterna borta
Har aldrig uppfattat dig som tjock, men där emot som jovialisk göteborgare!
Och inte minst som fenomenal basist!
Boom rular!
marcbass skrev:Ingen vidare skillnad på mig och mr Boom så räknas han så räknas jag!
Vi räknar inte dig.
Bara dina basar!