EBS valvedrive, måste bli av med...
- nisse
- Medlem
EBS valvedrive, måste bli av med...
EBS valvedrive, nyskick,
måste bort
snabb affär, bud!!?
måste bort
snabb affär, bud!!?
- blackparkas
- Medlem++++
- nisse
- Medlem
EBS Valvedrive SÅLD
SÅLD 

- blackparkas
- Medlem++++
- blackparkas
- Medlem++++
- Bassplaya
- VIP medlem
Re: EBS Valvedrive SÅLD
Men vafan.nisse skrev:SÅLD

Tur att man hinner komma hem från jobb innan grejerna blir sålda

- nisse
- Medlem
Hmm, jag är ju ny här på forumet o det här med försäljning kan ju bli lite konstigt. många ( de flesta) skriver pm istället för att vara med "offentligt" i en ev budgivning. O det måste väl vara fler än jag som jobbar på dagarna och inte har tid med massa chatinlägg??nisse skrev:SÅLD
Delge mig alla oskrivna lagar, kommer inte bli den sista gången jag säljer o köper nåt här. Valven gick för 1500:-. Rätt pris tycker nog både köpare o jag. 500:- är inte rätt pris, då man kan gå till närmsta musikaffär och få mer än dubbelt i handen trots att dom lägger på det dubbla sen.....

- 200071
- Hedersmedlem
Bry dig inte om eventuella oskrivna lagar. Vi är i och för sig vana att det blir 80 % snack innan det blir aktuellt med en seriös försäljning men det är en helt annan sak. Dealandet sköts bäst i PM, så allt är gott och väl.nisse skrev:Hmm, jag är ju ny här på forumet o det här med försäljning kan ju bli lite konstigt. många ( de flesta) skriver pm istället för att vara med "offentligt" i en ev budgivning. O det måste väl vara fler än jag som jobbar på dagarna och inte har tid med massa chatinlägg??nisse skrev:SÅLD
Delge mig alla oskrivna lagar, kommer inte bli den sista gången jag säljer o köper nåt här. Valven gick för 1500:-. Rätt pris tycker nog både köpare o jag. 500:- är inte rätt pris, då man kan gå till närmsta musikaffär och få mer än dubbelt i handen trots att dom lägger på det dubbla sen.....
- blackparkas
- Medlem++++
- Geddan
- VIP medlem
Skulle nog inte skriva bud i en tråd utan i pm, om inte säljaren utttyckt att han vill ha det så.nisse skrev:Hmm, jag är ju ny här på forumet o det här med försäljning kan ju bli lite konstigt. många ( de flesta) skriver pm istället för att vara med "offentligt" i en ev budgivning. O det måste väl vara fler än jag som jobbar på dagarna och inte har tid med massa chatinlägg??nisse skrev:SÅLD
Se´n får du kanske skylla dig lite själv att du får skambud när du skriver "måste bort" "snabb affär" i första inlägget.

"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
- Jan Hellman
- cub
- Medlem++
Eftersom den redan är såld så gör det väl inget med lite mer offtopic.
Vad är det för fel på bud i en tråd? Om det står "bud" i annonsen och jag är intresserad så tycker jag det är bra att se om några redan budat 500, 750, 1050 kr så jag slipper börja buda på 499 inkl frakt liksom. Eller ska man skämmas för sina bud?
Vad är det för fel på bud i en tråd? Om det står "bud" i annonsen och jag är intresserad så tycker jag det är bra att se om några redan budat 500, 750, 1050 kr så jag slipper börja buda på 499 inkl frakt liksom. Eller ska man skämmas för sina bud?
- TDHP
- Forumvärd
Bud är en aning tramsigt tycker jag.
Sätt i så fall ett lägsta pris för att slippa en massa larv, men sätt ännu hellre ett pris.
Sätt i så fall ett lägsta pris för att slippa en massa larv, men sätt ännu hellre ett pris.
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul!
TDHP
Resten är bara för att det är kul!

TDHP
- Geddan
- VIP medlem
Nej, du har rätt.cub skrev:Eftersom den redan är såld så gör det väl inget med lite mer offtopic.
Bud bör man kanske posta i tråden.
Ngt som jag tycker är ohyffsat är att börja pruta i en säljtråd.
Det gör man via PM! i min värld iaf.
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
- Jan Hellman
- nisse
- Medlem
håller medcub skrev:Eftersom den redan är såld så gör det väl inget med lite mer offtopic.
- nisse
- Medlem
håller med ännu mer men... har kollat lite på en del affärer som gjorts här och inser att det är i stort sett lika mycket bud o prut även när man satt ut ett pris. "Intressekoll" är också ganska använt. Sen är ju förståss prissättning, efterfrågan och så mycket svårare att förutse när man handlar med prylar som inte hör till standardsortiment i musikaffärerTDHP skrev:Bud är en aning tramsigt tycker jag.
- Tjoffe
- Medlem+