Säljer nu min combo till ett förmånligt pris. Det är en Torque hundrawattare med compressor, volymkontroll, treblekontroll, baskontroll och 4 EQ kontroller. Jag har använt den i replokalen ett fåtal gånger och den har funkat bra! Efter att bandet lagt ner tar den upp onödigt mycket plats i mitt rum och jag kan inte alls utnyttnja dess 100 watt, så den känns överflödig. Inga skador på den, finns i Stockholm!
/Oskar
Senast redigerad av ZoggeY den mån 04 maj 2009, 18:40, redigerad totalt 5 gång.
Hade ju onekligen varit smidigt att köpt den då man kan hämta den med bil eftersom jag bor i uppsala men undrar hur den låter om man spelar klassisk hårdrock i en repa..
Fender J-bass
Eaglebacker
Epiphone Thunderbird
Ibanez Iceman
JCM 800 2x15 + Orange bass terror
spelar i Noctum & Blade
facebook.com/noctumofficial
facebook.com/feartheblade
Tobiee skrev:Hade ju onekligen varit smidigt att köpt den då man kan hämta den med bil eftersom jag bor i uppsala men undrar hur den låter om man spelar klassisk hårdrock i en repa..
Borde funka bra. Man kan ju slänga in en distpedal framför den om man vill ha mer skitigt ljud. Men det beror ju lite på hur högljudda ni är i repan också.
olabola skrev:Smälljud som låter skit är väl "slap" ?
JackBruce skrev:Har spelat på en sån i en repa och den var trasig och lät skit
Vi brukar ju försöka undvika sånt här i andras säljtrådar. Om den du provade dessutom var trasig så är det väl klart att den lät skit. Det behöver ju inte betyda att den här gör det!
-
Den ser ut att kunna skruvas ur och monteras i rack?
Basar: Två rosa, en ihålig gulrödsvart, en lång bakvänd svartbrun, en kort röd. Förstärkare: En stor blåsvart
Vi brukar ju försöka undvika sånt här i andras säljtrådar. Om den du provade dessutom var trasig så är det väl klart att den lät skit. Det behöver ju inte betyda att den här gör det!
Har jag påstått det? Jag skrev ju att den var trasig och antagligen så var det därför den lät skit. Men får väl sluta skriva sådana saker i fortsättningen då.. hehe
Tobiee skrev:Hade ju onekligen varit smidigt att köpt den då man kan hämta den med bil eftersom jag bor i uppsala men undrar hur den låter om man spelar klassisk hårdrock i en repa..
Det var precis klassisk hårdrock jag spelade med den+lite mindre klassisk hårdrock/metal. Funkade finemang!
Har jag påstått det? Jag skrev ju att den var trasig och antagligen så var det därför den lät skit. Men får väl sluta skriva sådana saker i fortsättningen då.. hehe
Det lät lite grann som att det var det du menade, jag ber om ursäkt ifall det inte var så! Men i så fall förstår jag inte hur inlägget var relevant...
Basar: Två rosa, en ihålig gulrödsvart, en lång bakvänd svartbrun, en kort röd. Förstärkare: En stor blåsvart
Det var precis klassisk hårdrock jag spelade med den+lite mindre klassisk hårdrock/metal. Funkade finemang!