2 nummer till mig och 1 till Roland.
Han behöver inga fler nummer egentligen han är ju rena frögurkan!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
whatawaste skrev:Äh...han ska egentligen inte ha några lotter alls för han retas....fy bubblan vad han e nedrig...
Instämmer!
Egentligen skulle han ha en ekonomiförpackning kådisar eller en gummisnodd!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
7st lotter kvar, verkar inte bli någon dragning till helgen. Nästa helg är jag jäkla upptagen så köp lotterna som är kvar så jag kan spela in dragningen nu under veckan!
whatawaste skrev:
Äh...han ska egentligen inte ha några lotter alls för han retas....fy bubblan vad han e nedrig...
Vinner du basen så ska jag låta hela replokalslängan olla/snigla den innan du får tillbaka den...
Har Rolle ett avtal med Anticimex eller surkärringarna i Rent Hus, så det lär han nog inte ta som ett problem!
knedy skrev:7st lotter kvar, verkar inte bli någon dragning till helgen. Nästa helg är jag jäkla upptagen så köp lotterna som är kvar så jag kan spela in dragningen nu under veckan!
Word !!!
Dragning nån kväll i veckan ?! Skickar ut PM med betalinfo ikväll, så får folk lite tid att betala och det går lite fortare...
Senast redigerad av whatawaste den tor 16 apr 2009, 20:01, redigerad totalt 1 gånger.
Ett kontonummer så snart du anser det lämpligt är inte så dumt!
Klopper skrev:Ett kontonummer så snart du anser det lämpligt är inte så dumt!
Precis...se inlägg ovan !
Du editerade en minut efter mitt inlägg din bov!
Skulle det mot förmodan inte vara du som vinner den utan jag så skall du få köpa den av mig för en spottstyver!