Ibanez Jazz - 1500 swedish crowns - bortbytt
-
- Medlem++
Okej vi får se då om du får den såldJohn_D skrev:Jag har förstunden 500 löst och en bas jag försöker bli av med om det händer så kanske jag kan köpa den av dig vid Glanshammar träffen.

Rickenbacker 4003 - 80, Wal Mach I - 82, "Dtuner" Custom Jazz Bass (föredetta Cimar), Burny Eagle, + en massa annat skit.
YZZ
YZZ
- John_D
- Medlem++
Hade jag haft pengarna över så hade jag var på dig med en gång. Men nu har jag inte några pengar över just nu och så finns det andra basar jag oxå vill ha just nu...det är ett jobbigt läge. Men om jag kan bli av med mina två basar så kanske jag gör något så förhastat att jag köper denav dig
Efter Glanshammar vet jag förhoppningsvis mer 

It doesn't matter if it's not broken...I can fix it.
-
- Medlem++
Efter Glanshammar är det möjligt den inte finns kvar då jag har ett trevligt bytesförslag på den.. Fast cash går före.John_D skrev:Hade jag haft pengarna över så hade jag var på dig med en gång. Men nu har jag inte några pengar över just nu och så finns det andra basar jag oxå vill ha just nu...det är ett jobbigt läge. Men om jag kan bli av med mina två basar så kanske jag gör något så förhastat att jag köper denav digEfter Glanshammar vet jag förhoppningsvis mer
Rickenbacker 4003 - 80, Wal Mach I - 82, "Dtuner" Custom Jazz Bass (föredetta Cimar), Burny Eagle, + en massa annat skit.
YZZ
YZZ
- John_D
- Medlem++
Är den borta efter GH så är den det är inget jag kan göra åt det. Jag hade gärna tagit den men cash has left the building just nu...YZZ skrev:Efter Glanshammar är det möjligt den inte finns kvar då jag har ett trevligt bytesförslag på den.. Fast cash går före.John_D skrev:Hade jag haft pengarna över så hade jag var på dig med en gång. Men nu har jag inte några pengar över just nu och så finns det andra basar jag oxå vill ha just nu...det är ett jobbigt läge. Men om jag kan bli av med mina två basar så kanske jag gör något så förhastat att jag köper denav digEfter Glanshammar vet jag förhoppningsvis mer
It doesn't matter if it's not broken...I can fix it.
-
- Medlem++
Okej får väl se vad som händerJohn_D skrev:Är den borta efter GH så är den det är inget jag kan göra åt det. Jag hade gärna tagit den men cash has left the building just nu...YZZ skrev:Efter Glanshammar är det möjligt den inte finns kvar då jag har ett trevligt bytesförslag på den.. Fast cash går före.John_D skrev:Hade jag haft pengarna över så hade jag var på dig med en gång. Men nu har jag inte några pengar över just nu och så finns det andra basar jag oxå vill ha just nu...det är ett jobbigt läge. Men om jag kan bli av med mina två basar så kanske jag gör något så förhastat att jag köper denav digEfter Glanshammar vet jag förhoppningsvis mer

YZZ
YZZ