blackparkas skrev:Han kanske tänkte att han köper hela klabbet och säljer lådan för 6500 spänn och behåller toppen?
Eller... jag vet inte... men det SKULLE kunna vara så.....
Så tänkte jag också göra ( 50/50 )
Jag tänkte dock ha lite is i magen först...en bra deal annars ingen deal.
Ska jag sköta dealen och ev. prut med säljaren så kostar lådan tidigare aviserade 6.500 kr. Hämtas i Västerhaninge efter ök. Annars låter vi hela saken bero.
MatsD skrev:Ska jag sköta dealen och ev. prut med säljaren så kostar lådan tidigare aviserade 6.500 kr. Hämtas i Västerhaninge efter ök. Annars låter vi hela saken bero.
/Mats D
Ok, kör på. Vi säger 6500:- (man måste testa i alla lägen)
MatsD skrev:Ska jag sköta dealen och ev. prut med säljaren så kostar lådan tidigare aviserade 6.500 kr. Hämtas i Västerhaninge efter ök. Annars låter vi hela saken bero.
macahan skrev:grr... den grejjen hade man ju velat ha..
drain, vad hände med dom egentligen??
Dom insåg att dom var dåliga?
Jag kanske är dum i huvet då eller för gammal för att bedöma sån här musik eller nåt men jag tycker Drain var bra, faktiskt bättre än det mesta av manlig svensk metall jag hört som figurerar på den interantionella arenan, som t ex In Flames, Opeth, Meshuggah osv - Drain hade en lagom blandning av modern metal, klassisk Sabbath, grunge och rent flum, och inte en massa trista snabba gitarrsolon. Har iofs bara hört Drain på skiva så jag vet ju inte hur de lät live.
b_luthman skrev:kan för övrigt fylla i att det senaste jag vet att Flavia var med i var Blowsight som hon hoppade av för nåt år sen.....
Jepp, där lirade hon bas med den här riggen (hon lirade ju gitarr i Drain).
/Mats D
om det var den riggen hon använde på inspelningen av deras album så låter den skönt. gillar hennes basljud där, lite lagom skitigt.
Jag har inte hört den plattan, men jag antar att det är denna riggen som hörs där men hundra är jag inte, det är ju inte alla som kör sin live-rigg i studio. Jag kan iofs fråga.
MatsD skrev:Nu kan du skriva SÅLD i rubriken på den här tråden tks, för nu står riggen hemma hos mig. 8x10:an ska vidare till mange och toppen behåller jag.
/Mats D
Vi syns i morgon, jag ringer som sagt innan avfärd.
hosse skrev:14104 kronor + frakt från Soundslive.co.uk kostar den visst.
Vill bara upplysa om att Soundslive inte skickar några Marshallprylar utanför England längre, så det priset är lite meningslöst att jämföra med.
Men visst är det skandalöst att en topp som konstar 14 tusen där ska kosta 18-19 tusen här. Vi snackar ju inom EU. Kanske går det att nosa upp nån annan brittisk sajt som säljer VBA400-toppen till liknande pris till Sverige. Coda som brukar ha bra Marshall-priser verkar inte föra den toppen, inte Dolphin heller.