tjena har en trevlig rigg som inte riktigt gör sig i mina händer.
toppen är en Peavey century 200 series
första lådan är en före detta TNT 115 (ingen stärkare bara lådan)
andra är en "Bass enclosure" 115 4ohm på hjul ( tror hjulen är av biltema model)
frågor?
pris ide 3000:- för hela riggen
toppen 1900:-
lådorna 700:-/st
kan även tänka mig byten mot t.ex en ampeg BA115 eller annan väl-ljudande kombo.
Senast redigerad av Sayn den tor 14 maj 2009, 19:51, redigerad totalt 5 gång.
jag har serie nummer men det hjälper nog inte..
har inte öppnat och kollat faktiskt.. jag vet att enclosuren är 4 ohm. jag tippar på att den andra är samma... me n jag vet inte riktigt.. Vad är det för högtalare i en TNT kombo?? ska kolla uppdaterat* dem specsen jag hittat är TNT högtalaren antingen 2ohm eller 4 beroende på model skulle gissa på en 4. men jag kan ha fel.
hmm.. stärkaren klarar åtminstone 4 ohm.. det är vad den är designad för... eller ja det står 4 ohm under de två högtalar uttagen.
köpte den såhär för något år sen. har knappt använt den. men säger du det så är det säkert så..
dock har dem få andra jag möt på antingen bara haft en låda eller två 4 ohms lådor. men jag är inge vidare på riggar.
okej .. det är verkligen så att ingen är intresserad av någon del?? så jag får inte änns sålt en låda? kom igen.. ge mig ett pris på en låda jag behöver inte två. (tror jag )
Peaveys Black Widow-prylar är kanonbra grejer! Hur den toppen är kan jag inte riktigt avgöra men alla andra jag testat från ungefär samma tid har varit hur bra som helst. Så var inte rädda för att köpa!
Peaveys Black Widow-prylar är kanonbra grejer! Hur den toppen är kan jag inte riktigt avgöra men alla andra jag testat från ungefär samma tid har varit hur bra som helst. Så var inte rädda för att köpa!