Ja jösses vad dukitgt att lyckas med något dylikt!
Basen verkar ju kunna vara rätt snygg dock, och hyffsat pris också m tanke på att den ser ut som den gör!
Igår va pinto-pontiac'en "het" och idag så ser en MM ut att vara hyffsat prissatt.. baserat på bilder tagna med en webbkamra inne i ett akvarie som inte blivit rensat på 6-7år???
Vad har hänt Johan?? Knaprat något extra roligt???
Basen verkar ju kunna vara rätt snygg dock, och hyffsat pris också m tanke på att den ser ut som den gör!
Igår va pinto-pontiac'en "het" och idag så ser en MM ut att vara hyffsat prissatt.. baserat på bilder tagna med en webbkamra inne i ett akvarie som inte blivit rensat på 6-7år???
Pontiacen var het i jämförelse med en Hyundai... Sopprötter och bajskorvar är vad ni är hela bunten!!!
ANFÄKTA OCH ANAMMA SVINPÄLSAR!
Jo, jag tycker 11k för en LTD Edition i det utförandet är vettigt prissatt till 11k.
Se´n vet jag ju inte hur skicket är på den iom den fantastiska fotograferingen...
Har för mig att den t.o.m. byggdes speciellt till John Levén den där... Om nu det skulle vara ngt extra värde i det ... Har klämt på den, väldigt trevlig bas, och snygg!
Det är ingen Ltd Edition.
Den är bara en helt vanlig Stingray lackad i nå´n svart flake!
Jösses.... Tror inte jag sett någon i den kulören förut?
Hm.... Undrar om man kan pruta....