Nej, nej ,nej! Självklart vill man väl vinna HELA riggen. Det är väl bara att sälja vidare den del man inte vill ha om man skulle vinna. Detta tycker jag absolut kräver en poll, om någon tycker att det ska vara två dragningar(vilket JAG inte ser någon vits med alls!).
Anders
Basar: Rickenbacker 4001 -74, Fender AVRI `64 Jazz Bass, Ampeg Dan Armstrong -70
Ahhh jag tar en lott oxå, nr 27. Trots dåliga erfarenheter och vissa betänkligheter med Marshall som märke... Fast JCM 800 är ju förstås en klassiker! Jag sätter in pengar under dagen å märker inbetalning med "Ulfern"!
Edit: Har nu pröjsat
Senast redigerad av Ulfern den ons 29 apr 2009, 13:47, redigerad totalt 1 gånger.
Jag skiter fullständigt i toppen.. det är lådan jag vill vinna! (sorry sprakas)
Men jag kan tycka det är synd jag med att dela på riggen.. om den nu matchar så bra?
Ja, jag kan också tycka att det trevligaste vore att riggen går till samma ställe, speciellt när de matchar varandra så bra.
Men den är ju faktiskt delad som det är idag, jag har toppen och SE79 har lådan, så på så sätt så blir det ju faktiskt ingen delning på riktigt....
Men visst vore det en grymm rigg att vinna?
SE79 får bestämma detta, det är hans lotteri som jag fått halka med på.
TDHP skrev:Jag vinner hellre en halv rigg än inget alls!
Jomenvisst! Nästa gång det blir lotteri på en bas, så kan man ju dela på kropp och hals. Äh, varför inte lotta ut ALLA delar på basen, så får ju fler chansen att vinna.
-Jippi! Jag vann en stallsadel till en P-bas i senaste lotteriet. Undra vilka som fick de andra tre!?
Nä, lotta ut hela riggen, så får väl vinnaren avgöra vad han ska göra med grejerna.
Just my 2 cents
Anders
Basar: Rickenbacker 4001 -74, Fender AVRI `64 Jazz Bass, Ampeg Dan Armstrong -70
Hörrni...
Det är Straightedges lotteri och han lär få göra precis som han vill!
Personligen så tycker jag att det finns två sidor.
Det är kul med fler vinstchanser OCH det är kul att vinna en hel rigg.
blackparkas skrev:Hörrni...
För min del är det egentligen inga problem eftersom jag köper tre lotter så blir det en 2 x 15 också kan jag ta den med!
blackparkas skrev:Hörrni...
Det har jag lärt mig av dig, att det får man ICKE!
Här gäller vad alla andra tycker.