SÅLD
- Dramo
- VIP medlem
- bluezman
- Medlem
faan va cool, men inga pengar... det enda jag kan erbjuda är http://www.pratabas.se/viewtopic.php?t=21494
-wohoo, Black Betty, whambalam-
Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+
Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+
- Geddan
- VIP medlem
Det var fanimej på tiden!!Leijon skrev:Tja.
Ny på forumet. Är ute efter min första bas och fick tips av Bjerfalk, eller vad han nu kallar sig här, om denna bas. Jag bor i Uppsala, vad kostar det att skicka den? Jag är seriöst intresserad.
mvh
Oskar
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
- Jan Hellman
- melodika
- Medlem+
- blackparkas
- Medlem++++
Ingen bild ingen bas?
Eller har det försvunnit nå´n bild från tråden??
Klart du inte får basen såld om du inte har nå´n bild på den...! LATMASK!
Nej men... jamen... jomen... nej.... Inte just nu nej.
Vann iofs 840 spänn på hockeyn men jag tänkte köpa skor och yngsta grabben...
Eller har det försvunnit nå´n bild från tråden??

Klart du inte får basen såld om du inte har nå´n bild på den...! LATMASK!
Nej men... jamen... jomen... nej.... Inte just nu nej.
Vann iofs 840 spänn på hockeyn men jag tänkte köpa skor och yngsta grabben...
Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
- blackparkas
- Medlem++++
Hm.... Finns det någon möjlighet att denna tar sig upp till Glanshammar?
Är helt övertygad om att någon skulle klippa den där om den bara kom dit och folk fick talla lite på den.
Är helt övertygad om att någon skulle klippa den där om den bara kom dit och folk fick talla lite på den.
Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
- melodika
- Medlem+
Finns bilder på första sidan juhblackparkas skrev:Hm.... Finns det någon möjlighet att denna tar sig upp till Glanshammar?

Jo jag har tänkt på det, att Gunnar kanske kan ta med den upp om ingen kniper den innan.
Duesenberg Fullerton
- blackparkas
- Medlem++++
Den skulle göra sig bra i Shoreline Gold den där.... 
Kikade förut idag utan att se några bilder, men det var kanske något tillfälligt...

Kikade förut idag utan att se några bilder, men det var kanske något tillfälligt...
- Liten
- Hedersmedlem
- Geddan
- VIP medlem
Det är det gamla marknadstricket. Man lejer ngn att verka jätteintresserad.melodika skrev:Ja jag vet inte vad som händer här nu. Alla ska ha den på en gång, men det är först med pengar som gäller på denna. Kan inte hålla den åt nån, då mer än en "köpare" dragit sig ur på denna....

- Jan Hellman
- Jan Hellman
- melodika
- Medlem+
Menar du att jag gjort så?Geddy_Lee skrev:Det är det gamla marknadstricket. Man lejer ngn att verka jätteintresserad.melodika skrev:Ja jag vet inte vad som händer här nu. Alla ska ha den på en gång, men det är först med pengar som gäller på denna. Kan inte hålla den åt nån, då mer än en "köpare" dragit sig ur på denna....
Duesenberg Fullerton
- Geddan
- VIP medlem
Kanske inte. Men du ser ju att det funkar.melodika skrev:Menar du att jag gjort så?Geddy_Lee skrev:Det är det gamla marknadstricket. Man lejer ngn att verka jätteintresserad.melodika skrev:Ja jag vet inte vad som händer här nu. Alla ska ha den på en gång, men det är först med pengar som gäller på denna. Kan inte hålla den åt nån, då mer än en "köpare" dragit sig ur på denna....

- Jan Hellman
- Jan Hellman
- melodika
- Medlem+
Tanken har faktiskt inte ens slagit mig, men det kan säkert funka.Geddy_Lee skrev:Kanske inte. Men du ser ju att det funkar.melodika skrev:Menar du att jag gjort så?Geddy_Lee skrev:Det är det gamla marknadstricket. Man lejer ngn att verka jätteintresserad.melodika skrev:Ja jag vet inte vad som händer här nu. Alla ska ha den på en gång, men det är först med pengar som gäller på denna. Kan inte hålla den åt nån, då mer än en "köpare" dragit sig ur på denna....
Duesenberg Fullerton
-
- Medlem
Jag måste säga att jag tycker att det var lite surt. Jag fick uppfattningen av att jag var den som sa till först. Jag frågade även efter hur jag skulle betala och får sedan ett PM om att någon ska komma och titta på den och sedan att den är såld.
Du är naturligtvis fri att hantera en sån här säljsituation precis som du vill och det har du all rätt till, så funkar handel på Internet. Men, jag tycker fortfarande inte att det här sköttes på ett snyggt sätt. Men det är min åsikt.
Du är naturligtvis fri att hantera en sån här säljsituation precis som du vill och det har du all rätt till, så funkar handel på Internet. Men, jag tycker fortfarande inte att det här sköttes på ett snyggt sätt. Men det är min åsikt.