"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Liten skrev:
Er gitarrist bör sluta kämpa mot det oundvikliga!!
Hans skalp var inte ämnad att ha hår längre än tills nu...
Hehehe, ett visst fotografi av en f.d. långhårig herre i polotröja slappandes medelst djävulstecken uppenbarar sig i min skalle
the_great_alfonzo skrev:Fy satan vad Ladojäkeln är cool
edvin skrev:
FAN VAD SNYGG, KIM!!!!!!!!!!!!!!!
Jag dör
Ale skrev:Den är ju faktiskt grymt snygg den där ladon. Lite Unicorn-style
Hoppas verkligen du har bytt strängar på den Kim
knedy skrev:Ladon är lätt forumets snyggaste bas och bara genom att se den så förstår man hur sjukt jäkla bra den låter.
edvin skrev:Man skulle lagt pengarna på en Lado alltså.
Cuba skrev:Kiiiiiiim. Jag blir alldeles pirrrrrrig i kroppen av din Lado. Vilket kap. Sälj den aldrig!
blackparkas skrev:Den Ladon har nog aldrig sett så bra ut som när den hänger på Kim!
Grymt!
Tack grabbar! (Tar åt mig oavsett om ni bara driver med bonzo eller inte )
Ale: satte på ett Maruszczyck-set som fulkomligen hade ihjäl mitt högra pekfinger, hur det gick till vet jag inte Ska byta till ett Unicornset jag har liggandes. 40-100
Geddy_Lee skrev:Kim! Det är bara på Nefertiti-gig man får stå och titta på halsen!!
Biiiig No-No!
Heheheheh! Helt rätt!
Till mitt försvar säger jag att jag nästan inte tittade ALLS under hela konserten. Blundade till 95 %. De få gångerna jag tittade skulle vi liksom byta från 1:a till 12:e eller nå't sånt (tog inga risker på premiärgigget )och då passade frugan på att plåta minsann
Här spelar och sjunger jag med några av mina klasskamrater i Kristers Krisgrupp
Och här blir det lite sexsträngad shortscale piccolabas med Fallacy Of Orpheus. Hoppas ingen tar illa upp.
Jag har bara fördomar mot folk som är förutsägbara. There must be a leak somewhere, 'cause I can feel the GAS protruding my skin, running through my veins.