EBS Fafner (till salu, är priset fel?)
- Roborock
- Medlem+
EBS Fafner (till salu, är priset fel?)
Senast redigerad av Roborock den mån 11 maj 2009, 14:34, redigerad totalt 5 gång.
- richieroyale
- Medlem+
Re: Intressekoll EBS Fafner
Var någonstans bor du? Har aldrig spelat på en Fafner så det hade varit roligt att testa. Är dessutom på jakt efter en topp i den prisklassen så det hade varit perfekt om man kunde slå två flugor i en smäll

- Roborock
- Medlem+
Jag bor strax utanför Linköping, så det blir ju långt att åka för att prova. men Köp toppen den låter svin brarichieroyale skrev:Var någonstans bor du? Har aldrig spelat på en Fafner så det hade varit roligt att testa. Är dessutom på jakt efter en topp i den prisklassen så det hade varit perfekt om man kunde slå två flugor i en smäll

- richieroyale
- Medlem+
Ha ha, jamen då var det klartRoborock skrev:Jag bor strax utanför Linköping, så det blir ju långt att åka för att prova. men Köp toppen den låter svin brarichieroyale skrev:Var någonstans bor du? Har aldrig spelat på en Fafner så det hade varit roligt att testa. Är dessutom på jakt efter en topp i den prisklassen så det hade varit perfekt om man kunde slå två flugor i en smäll

- Bassjov
- Medlem
den känner jag igen

kanonbra topp, köp den
- Roborock
- Medlem+
va brarichieroyale skrev:Ha ha, jamen då var det klartRoborock skrev:Jag bor strax utanför Linköping, så det blir ju långt att åka för att prova. men Köp toppen den låter svin brarichieroyale skrev:Var någonstans bor du? Har aldrig spelat på en Fafner så det hade varit roligt att testa. Är dessutom på jakt efter en topp i den prisklassen så det hade varit perfekt om man kunde slå två flugor i en smäll

- Roborock
- Medlem+
-
- VIP medlem
Mot en bandlös Clover 6:a eller.edvin skrev:Byte?

hehhee
Roborock kommer till 99% gå med på de..

http://www.basstore.se" onclick="window.open(this.href);return false;
- Evilbiker
- Medlem++
- Evilbiker
- Medlem++
- Roborock
- Medlem+
hehe, ja lite så är det, jag köpte en grym P-bas och fick för mig att RÖR till den basen måste vara grymtCuba skrev:Fan, Roborock ... är du Fafnerperiodare? Jag har ju din gamla här.![]()

Hoppas att du är nöjd med min gamla fafner fortfarande

- Cuba
- VIP medlem
Mycket nöjd! Kan bara rekommendera den stärkaren.Roborock skrev:hehe, ja lite så är det, jag köpte en grym P-bas och fick för mig att RÖR till den basen måste vara grymtCuba skrev:Fan, Roborock ... är du Fafnerperiodare? Jag har ju din gamla här.![]()
Hade jag haft pengar i massor så hade jag behållt den, jag vet att det kommer tider då jag kommer att sakna Fafnern, det är helt enkelt en grymt bra topp.
- Roborock
- Medlem+
Cuba skrev:Mycket nöjd! Kan bara rekommendera den stärkaren.Roborock skrev:hehe, ja lite så är det, jag köpte en grym P-bas och fick för mig att RÖR till den basen måste vara grymtCuba skrev:Fan, Roborock ... är du Fafnerperiodare? Jag har ju din gamla här.![]()
Hade jag haft pengar i massor så hade jag behållt den, jag vet att det kommer tider då jag kommer att sakna Fafnern, det är helt enkelt en grymt bra topp.

- Tössberg
- Medlem++
Intygar att det är en jävla bra stärk som får ens bas att låta underbart!Cuba skrev:Mycket nöjd! Kan bara rekommendera den stärkaren.Roborock skrev:hehe, ja lite så är det, jag köpte en grym P-bas och fick för mig att RÖR till den basen måste vara grymtCuba skrev:Fan, Roborock ... är du Fafnerperiodare? Jag har ju din gamla här.![]()

Flats och pizzaspade. Plektrum, tumme och fingrar. Pedaler är för excentriker och slapbas för musikhögskolestudenter.
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
- the_great_alfonzo
- Medlem+++