Säljer min coola Ibanez Roadster RS-721(Japan)!
Den är i riktigt bra skick(bältesskrap) har rak halls och mycket kvar på banden. Hard case följer med!!!
Ursäkta trådkapningen, men vi har en så'n på jobbet och den har en av de skönaste halsar jag nå'nsin spelat på! Skottrak trots åratal av misshandel, växlande temperatur och luftfuktighet. Bra skit helt enkelt!
"If you reach perfection your standards are too low."
BarbequeVillage skrev:Ursäkta trådkapningen, men vi har en så'n på jobbet och den har en av de skönaste halsar jag nå'nsin spelat på! Skottrak trots åratal av misshandel, växlande temperatur och luftfuktighet. Bra skit helt enkelt!
BarbequeVillage skrev:Ursäkta trådkapningen, men vi har en så'n på jobbet och den har en av de skönaste halsar jag nå'nsin spelat på! Skottrak trots åratal av misshandel, växlande temperatur och luftfuktighet. Bra skit helt enkelt!
Sån info behöver du inte be om ursäkt för =)
Nä, kanske inte... Men jag vill ju inte köpa den och då kanske man bör hålla käft
"If you reach perfection your standards are too low."
Sån info behöver du inte be om ursäkt för =)
Nä, kanske inte... Men jag vill ju inte köpa den och då kanske man bör hålla käft