Det är riktigt!
Man ska testa sig fram!
Windmill Groover Jazz - BORTBYTT
- blackparkas
- Medlem++++
- MatsD
- Medlem++
Jaha, nu har man spelat åskfågel då för första gången. Det vart lite tvärtom mot vad jag hade föreställt mig. Framtungheten och den udda kroppsformen stör inte alls men spelkänslan och ljudet - där har jag ju bytt ner mig lite tycker jag. Windmillen var mer min påse får jag lov att erkänna. Men den är rätt ball ändå t-birden, lagom använd och patinerad, rätt mycket rock'n'roll liksom. Ska sätta på nya strängar innan jag säger nåt definitivt, de som satt på var väl inte så måna speltimmar kvar på, men det är frågan om inte denna kommer att få gå vidare ändå.
Redigerat:
Med lite fräschare strängar och mer speltid så är intrycket nu faktiskt mycket mer positivt än det ursprungliga. Jag tycker fortfarande Windmillen var bättre men det är ju två helt olika djur så man kanske inte ska jämföra.
Så här ser den ut i varje fall:

/Mats D
Redigerat:
Med lite fräschare strängar och mer speltid så är intrycket nu faktiskt mycket mer positivt än det ursprungliga. Jag tycker fortfarande Windmillen var bättre men det är ju två helt olika djur så man kanske inte ska jämföra.
Så här ser den ut i varje fall:
/Mats D
- Nick
- VIP medlem
- Kontakt:
- blackparkas
- Medlem++++
Snygg!!
Men de är bra korkade Gibson som inte gör en riktig Reissue med kromhardware och krom-mickar, riktigt korkade...
Men de är för snygga T-birdarna... En så´n skulle man haft!!
Men de är bra korkade Gibson som inte gör en riktig Reissue med kromhardware och krom-mickar, riktigt korkade...
Men de är för snygga T-birdarna... En så´n skulle man haft!!

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
- Nick
- VIP medlem
- Kontakt:
- blackparkas
- Medlem++++
- Nick
- VIP medlem
- Kontakt: