Vi kan väl säga som så här - om ingen slagit till innan nästa fredag så fixar vi lotteri men då blir det 100 lotter à 130:-, den tusingen som blir över går till Knedy för slitet
Vi kan väl säga som så här - om ingen slagit till innan nästa fredag så fixar vi lotteri men då blir det 100 lotter à 130:-, den tusingen som blir över går till Knedy för slitet
den är han värd.
jag hoppas på lotteri...
Flats och pizzaspade. Plektrum, tumme och fingrar. Pedaler är för excentriker och slapbas för musikhögskolestudenter.
It doesn't matter if it's not broken...I can fix it.
Och nu snackar jag med Knedy
Gött!!
MALA skrev:Eller ska man ta hela riggen inkl bas på bilden (den röda) och lägga ut lotter för 20' ?
Klart basen ska med - det vore ju helt klart en sjukt grym kombo!
Frågan infinner sig ju dock om det kanske inte vore roligare att lotta ut rigg och bas separat ändå (fast i samma lotteri) så blir två PB'are lyckliga en lång tid framöver. Grejerna har ju dessutom en förmåga att cirkulera inom forumet så dom kanske möts igen.
Jag röstar efter lite kontemplation Ja! och Separat! alltså.
BB3000S skrev:Frågan infinner sig ju dock om det kanske inte vore roligare att lotta ut rigg och bas separat ändå (fast i samma lotteri) så blir två PB'are lyckliga en lång tid framöver. Grejerna har ju dessutom en förmåga att cirkulera inom forumet så dom kanske möts igen.
MALA skrev:Eller ska man ta hela riggen inkl bas på bilden (den röda) och lägga ut lotter för 20' ?
Klart basen ska med - det vore ju helt klart en sjukt grym kombo!
Frågan infinner sig ju dock om det kanske inte vore roligare att lotta ut rigg och bas separat ändå (fast i samma lotteri) så blir två PB'are lyckliga en lång tid framöver. Grejerna har ju dessutom en förmåga att cirkulera inom forumet så dom kanske möts igen.
Jag röstar efter lite kontemplation Ja! och Separat! alltså.
+1