Seaweed skrev:Om jag minns rätt så är dom tämligen värdelösa.
Jag tror att det varierar ganska kraftigt. Jag har hört att en del gillar mickarna och en del ÄLSKAR instrumenten. Har också hört att undervattensrökarna säger att dom är tämligen värdelösa.
Kultivator skrev:Discobasen har väl vart runt en del på forumet... Ibanezen är f.ö. en likadan som Rolle har, rejält bygge.
Korrekt. Rejäl träpjäs men en stallmick som är FET!
Kan vara det bästa stallmicksljud jag hört...(men jag har ju lite annat ljudideal än de flesta här)
det finns ingen sämre bas i existens än dom där.. dom får DUKE att framstå som stradivarius gesällprov.. jag har delarna kvar av en ligger i en låda.. köpte den på 80 talet för en pizza.. om ni lyckas att ens höra E strängen ska ni ha diplom
Fender Geddy Lee signature, Fender RoadWorn precision 50s ,Ampeg SVT3Pro Crate 2x15 , Roland MicroCube
johnne skrev:det finns ingen sämre bas i existens än dom där.. dom får DUKE att framstå som stradivarius gesällprov.. jag har delarna kvar av en ligger i en låda.. köpte den på 80 talet för en pizza.. om ni lyckas att ens höra E strängen ska ni ha diplom
johnne skrev:det finns ingen sämre bas i existens än dom där.. dom får DUKE att framstå som stradivarius gesällprov.. jag har delarna kvar av en ligger i en låda.. köpte den på 80 talet för en pizza.. om ni lyckas att ens höra E strängen ska ni ha diplom
tror hela skiten finns kvar men inte i spelbart skick.. om jag inte missminner mig så gjordes en the who simulering på fyllan med den.. jag ska kolla i skrotskåpet och återkomma
Fender Geddy Lee signature, Fender RoadWorn precision 50s ,Ampeg SVT3Pro Crate 2x15 , Roland MicroCube
johnne skrev:tror hela skiten finns kvar men inte i spelbart skick.. om jag inte missminner mig så gjordes en the who simulering på fyllan med den.. jag ska kolla i skrotskåpet och återkomma
Ja gör det, jag är intresserad av skiten i så fall